Wie heeft ervaring met kortademigheid een dag na inenting met het Pfizer-vaccin?

26-05-2021 om 05:49 uur

De dag na het inenten werd ik kortademig. Het gaat dus NIET om een onmiddellijke allergische reactie.
Het duurt nu 3 weken. Wat kan ik verwachten als ik over 2 weken de 2e vaccinatie krijg?
IK HOOR VOORAL GRAAG GELIJKE ERVARINGEN. Bijvoorbeeld: hoe lang duren deze klachten en wat was uw reactie na de tweede vaccinatie.

Login of registreer om te reageren
26-05-2021 om 07:29 uur

Waarom schreeuw je zo ??
En nee ...ik was niet kortademig. Deze vraag is ook al eerder gesteld door beeetje op 24 mei waarop ruim is gereageerd.

Login of registreer om te reageren
26-05-2021 om 08:31 uur

Inderdaad die grote letters zijn niet nodig, we zijn longpatienten maar kunnen over 't algemeen goed lezen, misschien een foutje , is je vergeven dan:)
Je kunt allerlei ervaringen lezen of krijgen misschien maar bedenk dat er praktisch geen enkele ervaring hetzelfde zal zijn, ieder lichaam reageert anders nl.
Op Lareb kun je ook veel over bijwerkingen lezen over de vaccins.
Ik zelf zou als ik 3 weken nog steeds last hebt mijn HA of LA raadplegen wat te doen , heb je meer aan dan ervaringen, ik krijg bijv van Moderna een stijve arm verder niks, een ander heeft koorts en is benauwd, zo zijn er zoveel verschillen waar je amper iets mee kunt omdat dit niet voor jou hoeft te gelden!
Succes en sterkte, ik zou eerst willen dat mijn longen weer stabiel worden daar moet je voor bij je arts zijn, dat is belangrijker dan met nu al onstabiele longen een 2e vaccin nemen.

Login of registreer om te reageren
26-05-2021 om 10:58 uur

Contact opnemen met je huisarts, dat lijkt mij voor nu het beste. Ik ben niet benauwd geweest na mijn vaccinatie. Maar we kunnen allemaal er anders op reageren.

Login of registreer om te reageren