Vaccinatie Bion Pfizer met of zonder STOP Relvar

26-05-2021 om 16:42 uur

Beste deskundige.
Mijn eerste vaccinatie leidde na 9 dagen tot heftig zagen en totale achteruitgang conditie. Na 5 dagen laten testen. Ik kreeg na telefonisch contact Relvar. Heb COPD1 en geen medicatie gebruikt. Nooit problemen. Sinds kort diffusie op 57%!!! 3 jaar geleden nog 82!!! Telef. advies: kan niet met Bion Pf. Nu vraag ik me af of 2e vaccinatie moet en of ik Relvar 184 (2 x te hoog) moet laten staan om de werking totaal toe te staan. Van Relvar ben ik onverstaanbaar schor (ook na mond spoelen)
Op vrijdag as krijg ik de tweede vaccinatie.

Dank, Fra

Login of registreer om te reageren
27-05-2021 om 07:38 uur

Beste Fra,

Vervelend dat je na je eerste vaccinatie zoveel last hebt gehad. Aangezien je morgen al je tweede vaccinatie hebt heeft het niet zoveel zin om je vraag door te sturen naar een longarts actief op dit forum. De longartsen doen dit werk op vrijwillige basis. Soms hebben ze tijd en antwoorden snel, maar het kan ook een paar dagen of weken duren voor ze tijd hebben om te antwoorden. Het advies is dan ook om deze vraag aan je eigen arts te stellen. Sterkte.

Met vriendelijke groet,
De Advieslijn

Login of registreer om te reageren
27-05-2021 om 12:23 uur

Dank jullie. Mijn eigen arts heeft geen tijd. Al twee weken geleden gevraagd.

Login of registreer om te reageren
27-05-2021 om 13:42 uur
Reactie op Fra

Dank jullie. Mijn eigen arts heeft geen tijd. Al twee weken geleden gevraagd.

Zeg het daar bij de priklokatie. Dus voordat je een injectie krijgt. Als het goed is, is daar een arts aanwezig. Die kan je misschien advies geven.

Login of registreer om te reageren
29-05-2021 om 05:26 uur

Beste Fra, kunt u mij laten weten hoe het u vergaat na de 2e vaccinatie.
Ik had ook benauwdheidsklachten na de 1e.
Ben erg benieuwd.
Uiteraard hoop ik dat het goed met u gaat.
Hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
beeetje.

Login of registreer om te reageren
31-05-2021 om 07:18 uur

Beste Beetje
u moet uw klachten over bijverschijnselen/_werkingen opgeven bij LAREB. Sprk vorige week een verpleegkundige die het ook had. Na de tweede prik Bion P nog erger.

Login of registreer om te reageren