Advies?

07-07-2021 om 11:21 uur

Ik kan wel huilen.
Mijn vriend en ik dromen al jaren van een camper.
Nu heeft mijn man een camper gekocht als verassing voor mij. Ziels gelukkig was ik. Totdat ik nu tot 3 keer toe als ik erin stap daarna benauwd ben.
Ik heb sinds een jaar astma en heb medicatie. In de winter had ik minimaal.last.
Zeker met een beetje vorst en een zonnetje.
Zalig.
Nu komt het wel iets meer terug in de zomer merk ik. Maar na een rit in de camper moet ik eigen lijk meteen naar mijn medicatie grijpen.
Iemand de gouden tip?

Login of registreer om te reageren
07-07-2021 om 11:31 uur

Ben je allergisch? Misschien huisstofmijt in de kussens? Of formaldehyde in gebruikte houtwerk.

Login of registreer om te reageren
07-07-2021 om 11:47 uur

Kan het ook nog zijn van de lucht van de nieuwigheid van de camper? Dat het misschien nodig is om nog veel te luchten of hij is tweedehands en zijn er misschien huisdieren in geweest waar u allergisch voor bent?
Hopelijk komt er snel een bruikbaar antwoord met een oplossing en kan u alsnog enorm genieten van dit fantastische cadeau!

Login of registreer om te reageren
07-07-2021 om 13:30 uur

Bedankt voor de reacties.
Het is al een wat oude camper.
Ik denk dat het m daarin zit.
Als het goed is ben ik niet allergies voor huisstofmijt.
Ik ga nog even bij het hout kijken.
Meestal reageer ik heftig op uitlaatgassen, schimmels, een blower in een auto, dat soort dingen.
Hoop zo dat dit nog over gaat.

Login of registreer om te reageren
07-07-2021 om 17:57 uur

Mooi cadeau zeg!

Mijn tips:
- de camper grondig poetsen, alle hoekjes, gaatjes en bekleding meenemen. Waar mogelijk bekleding vervangen.
- zolang je er last van hebt in ieder geval preventief een luchtwegverwijder en/of antihistaminica nemen.

Of dit de gouden tips zijn, betwijfel ik, maar misschien helpt het toch een beetje.

Login of registreer om te reageren