Voor stellen

19-08-2021 om 17:20 uur

Hallo van uit het noorden des lands ..
Hier bijna 57 jaar en van af 2002 ziek thuis met long klachten,
Had goed werk toen ik van school kwam maar bij een verkeerde baas .... lang verhaal over valse beloftes en geen goeie adem bescherming . 3 Man personeel alle 3 ziek geworden . Maar ik er nog het beste van af gekomen . Ik werd namelijk als eerste ontslagen. Reden ? Te grootte mond .Men betaalde 3 maand lang niet .. Via vakbond deurwaarder ingeschakeld . Toen baas en bazin mij boos en dreigend de les kamen lezen ... hebben ze geleerd wat echt boos zijn is . Gevolg daar van is dat ik 10 maand lang op hun kosten heb tuis gelopen . Maar de schade aan de longen was er al ( 20 jaar ) Heb nog vol gehouden tot mijn 36e jaar .. toen ging het echt mis en met 38 volledig afgekeurd .

Best al weer poos terug aan gemeld maar nog niks mee gedaan ..
Was beetje corona moe ... Ja wij allemaal wel maar de eindeloze discussies ..
Nou ben ik ziek geworden omdat elk het beter wist .. Hoe wel met 16 jaar mijn huis arts al twijfelde aan mijn gezondheid .. en zorgen had over mijn werk plek .. Vonden mijn ouders dat ik gewoon te lui was om te werken . En elk in de familie bemoeide zich er mee . Alle maal waren ze dokter . Ziekenhuis onder zoek werd stop gezet en werd letterlijk in figuurlijk naar het werk getrap . En ja nu . zie je der niet een meer . Maar zijn de de artsen geweest die me weer op de been hebben geholpen .

Dus ik heb een beetje een fobie met mensen die geen arts zijn en iets roepen over de corona spuit . .
En meed dus beetje internet ... elk zijn mening en ik kon dat even net altijd goed respecteren ..
Dat is dan mijn fout en handelde daar na ..

Login of registreer om te reageren