ervaringen van screening voor longtransplantatie

28-08-2021 om 14:23 uur

Graag kom ik in contact met mensen die ervaringen hebben met screening en of transplantatie in het UMCG en het UMCU

Wie wil ervaringen met me delen van zichzelf of van anderen?

Login of registreer om te reageren
28-08-2021 om 18:09 uur

Ik heb daar ervaring mee, ik sta al een poosje op de wachtlijst, ben in het umcg gescreend, ga je zo vlug mogelijk een privé berichtje sturen, dit kan even duren, fijne avond, groetjes, Jolien 🍀
Heb je een pb gedaan maar was volgens mij overbodig whoohahaha 🤣

Login of registreer om te reageren
14-09-2021 om 05:56 uur

Wat fijn dat dit kennelijk zo weinig leeft op deze site.........

Login of registreer om te reageren
14-09-2021 om 09:40 uur

Op deze site zitten ervaringsdeskundigen met uiteenlopende problematiek. Er zijn meer dan 100 verschillende longziekten. Het onderwerp waar jij graag informatie over wil, komt vermoedelijk ook relatief weinig voor. Ervaringsdeskundigen vinden kan daardoor best lastig zijn.
Er zijn weinig ervaringsdeskundigen die regelmatig op dit forum zitten. En daarvan komen de meesten gelukkig ook niet in aanmerking voor de behandeling die jou is voorgesteld. Die lijkt me nogal ingrijpend.
Mogelijk zijn er op andere websites meer ervaringen te vinden over specifiek jouw vraag. Misschien op Facebook?
Of misschien heeft je ziekenhuis een groepje met gelijkgestemden. De moeite waard om dat na te vragen.

Succes en hopelijk kun je snel ervaringen wisselen

Login of registreer om te reageren
14-09-2021 om 13:06 uur

Sluit me aan bij Suus, wellicht is op facebook ook een groep hiervoor. Ik ken wel mensen die in hetzelfde schuitje zitten, maar lang niet iedereen zit op het longforum en wellicht ook mensen die het niet zo openbaar willen delen, het is best een persoonlijke vraag.

Login of registreer om te reageren
08-01-2022 om 12:00 uur

Er is een site op facebook genaamd Copd en luchtgenoten daar kun je veel informatie uit halen!

Login of registreer om te reageren