NO test

06-09-2021 om 16:20 uur

Goedenavond allemaal

Vandaag een NO test gehad de verpleegkundige die de test afnam die zij dat er ontstekingen zaten in de longen de uitslag was 20 en ze zij alles onder de 18 is goed. Ik hoest vooral smorgens en wel erg veel last van slijm en moe de verdere uitslagen hoor ik van de longarts maar is met vakantie. Klop dat wat onder de 18 is goed is?

Login of registreer om te reageren
07-09-2021 om 08:41 uur

Zojuist zag ik dat je deze vraag voor de derde keer stelt in korte tijd. Het lijkt erop dat je je veel zorgen maakt om de uitslag, klopt dat? Ik vermoed dat het antwoord weinig anders zal zijn dan de antwoorden die je tot nu toe kreeg.
Voor zover ik weet is alles onder de 20 goed.
Een test is een momentopname en een hulpmiddel om diagnose en beleid te kunnen bepalen.
Als je twijfelt aan de antwoorden die je tot nu toe kreeg, is het misschien verstandiger om de arts te vragen die dit onderzoek voor jou aanvroeg? Hij heeft immers een compleet plaatje van jou, en interpreteert de uitslag in combinatie met andere gegevens, zoals je klachten, je leefstijl, en eventuele andere onderzoeksuitslagen.

Hopelijk maak je je snel minder zorgen en weet je wat de NO-testuitslag voor jou betekent.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
07-09-2021 om 11:42 uur

Ik sluit me aan bij Suus, ook ik heb geleerd dat 20 nog goed is en alles eronder zeker ook.
Is er geen longverpleegkundige waarbij u terecht kunt aangezien u schrijft dat de arts op vakantie is? Als het heel slecht had geweest had u niet hoeven wachten op de uitslag verder. Desnoods kan uw huisarts u verder geruststellen.
Succes

Login of registreer om te reageren