SMS corona booster ggd

24-12-2021 om 10:50 uur

Heeft iemand deze sms al gehad volgens de site van de overheid zouden deze op 23 december worden verstuurd zodat je een booster kan inplannen als griepprikgroep

Login of registreer om te reageren
24-12-2021 om 11:02 uur

Nee, ik niet. Inmiddels staat dat ook niet meer op de rivm site. Ik heb mezelf ingepland nav mijn geboortedatum

Login of registreer om te reageren
24-12-2021 om 11:18 uur

Nope, ik kon ook weinig info vinden en of iemand hem überhaupt wel had gehad🙈

Login of registreer om te reageren
24-12-2021 om 11:36 uur

Dat bericht kwam ik gisteren pas tegen. Maar op de site van het RIVMZ stond het niet.
Zojuist zag ik dat tot en met 1970 een afspraak kan maken.

Login of registreer om te reageren
24-12-2021 om 12:02 uur

Ik lees net dat die sms ook op leeftijd gaat, dus je kan gewoon lekker lang wachten. Lang leve de beloftes van Hugo de Jonge, 1 ding is zeker: als hij zegt dat iets zo is kan je er van uitgaan dat het niet zo is😅

Login of registreer om te reageren
Moderator
24-12-2021 om 18:01 uur

Nope nog niets ontvangen helaas

Login of registreer om te reageren
25-12-2021 om 07:02 uur

Ik ook niet, mijn huishoudelijke hulp was er gister (valt ook onder griepprikgroep) en zij mocht sinds gisteren zelfs op basis van geboortejaar een afspraak maken, maar heeft ook geen sms ontvangen donderdag. Dus ik denk dat de leeftijd niks uitmaakt, maar dat de smsjes gewoon niet werken. Ik heb trouwens wel donderdag mijn boosterprik gehad via de huisarts, die had geregeld via de lokale ggd dat ze hun eigen patiënten mochten boosteren. Hopelijk krijgen jullie ook alsnog snel jullie boosterprik!

Login of registreer om te reageren
25-12-2021 om 09:19 uur

Ik heb ook geen sms gehad, maar eergisteren wel een brief van mijn huisarts om voor eind december een afspraak te kunnen maken. Heb hem echter al via werk gehad begin deze maand, dus hoop dat mijne bij een andere patiënt terecht komt :)

Login of registreer om te reageren
25-12-2021 om 12:48 uur
Reactie op Suus01

Gisteren zocht ik slecht op de website van het RIVM. Het staat er wel. De informatie over de sms bij de griepprikgroep dus gevonden. Je kunt zelf kijken in welke groep je zit.

Scrol naar:
- kopje 'Uitvoering boostervaccinatie'
- mensen met een verhoogd medisch risico,
op website https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/aanpak-…

Deze site ken ik, echter val ik in de griepprikgroep en ben ik nog relatief jong. Ik heb de 23e iig geen sms ontvangen terwijl ik wel 2x bij de ggd ben geweest

Login of registreer om te reageren
25-12-2021 om 14:25 uur

Donderdag zijn wr helemaal geen smsjes verzonden, rivm postte op Twitter gister rond 10 uur pas dat ze waren begonnen. De sms gaat op basis van leeftijd en duurt totaal 7 dagen. Je eerste vaccinaties moeten bij de GGD zijn geweest op basis van de griepprikgroep. Dus we hebben nog wat dagen om te wachten, maar zeer waarschijnlijk kan je gewoon wachten op je geboortejaar🤷🏻‍♀️ Ze verwachten vanaf 7 januari dat iedereen die 18+ is gevaccineerd kan worden dus ik zie het wel of die sms komt komende week of dat ik tot januari kan wachten, agh dat is die week erop al.

En wat vinden we het toch gek dat het vertrouwen in de overheid is gedaald🤷🏻‍♀️

Login of registreer om te reageren