Januari 2022 - Hoesten in corona tijd

03-01-2022 om 07:58 uur

Hoesten in corona tijd

In deze tijd van het jaar hebben veel longpatiënten weer óf extra last van hoesten.
Nu, in corona tijd, kan dat nog lastiger zijn en misschien wel tot vervelende situaties leiden.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt en wat doe je er zelf aan om de hoestprikkel zoveel mogelijk onder controle te houden.

Login of registreer om te reageren
03-01-2022 om 09:47 uur

Hoesten vond ik vooral in het begin van de pandemie een probleem. Dan werden sommige mensen boos of angstig. Naarmate de tijd vordert lijkt het voor mij eerder dat mensen gewend raken aan de situatie, waardoor ze niet meer boos of angstig raken als ik hoest.

Login of registreer om te reageren
09-01-2022 om 13:24 uur

Als ik moet hoesten dan moet ik hoesten. Proberen om een hoestprikkel onder controle krijgen zorgt bij mij alleen maar voor benauwdheid en nog meer hoesten.

Login of registreer om te reageren
21-01-2022 om 07:41 uur
Reactie op Suus01

Hoesten vond ik vooral in het begin van de pandemie een probleem. Dan werden sommige mensen boos of angstig. Naarmate de tijd vordert lijkt het voor mij eerder dat mensen gewend raken aan de situatie, waardoor ze niet meer boos of angstig raken als ik hoest.

Nou suus1, in de winkels doe ik het ook met de zuurstof, je krijgt gelijk de ruimte en niemand op je nek. :-&

Login of registreer om te reageren