Heb jij nog gesport vandaag? #65

17-03-2022 om 18:25 uur Gesloten

En hier gaan we weer verder met verhalen over sporten, sportief bewegen enzovoort.

De reacties zijn gesloten.
17-03-2022 om 19:00 uur

Wat er precies met mijn voet aan de hand is, is een beetje onduidelijk. De huisarts dacht scheurtje in een gewrichtje door overbelasting, fysio dacht eerder een pees. In ieder geval balen we ervan en moet ik wel voorzichtig doen.

Gelukkig kon ik vanavond bijna al mijn oefeningen doen behalve die voor mijn kuiten. Maandag gaat de sport instructeur met me mee kijken hoe het allemaal gaat qua spieren, ademhaling, hartslag en saturatie in de hoop dat ik dan efficiënter ga trainen en beter opbouw.

18-03-2022 om 18:34 uur

Paar beenoefeningen gedaan thuis. En naar de supermarkt gefietst.

19-03-2022 om 08:43 uur

@Dominique succes met het herstel na de operatie. Ik hoop dat de operatie geslaagd is.

19-03-2022 om 15:50 uur

Vandaag was een puzzel qua roeien. Ik kan met mijn longen niet ver roeien, of het nu met mijn voet zou lukken was ook de vraag. Andere vriendin heeft corona gehad en wilde ook voor het eerst weer roeien. We hebben een uur eerder afgesproken om koffie te drinken en een plan te maken. Ik ben even op de ergometer gaan proberen of het ging met mijn voet, dat ging gelukkig goed.

Ik heb het eerste stuk geroeid en tweede stuk gestuurd, in die tijd is mijn vriendin naar de wisselplek gefietst en daar is zij ingestapt om nog een stukje te roeien en iemand anders terug gefietst. Ik houd van de flexibiliteit en inventiviteit van mijn roeigroepje 😎

Met mijn voet ging het goed qua pijn maar hij was wel helemaal dik net dus nu maar een dutje gedaan met mijn voet omhoog.

19-03-2022 om 16:44 uur
Reactie op Daantje

Vandaag was een puzzel qua roeien. Ik kan met mijn longen niet ver roeien, of het nu met mijn voet zou lukken was ook de vraag. Andere vriendin heeft corona gehad en wilde ook voor het eerst weer roeien. We hebben een uur eerder afgesproken om koffie te drinken en een plan te maken. Ik ben even op de ergometer gaan proberen of het ging met mijn voet, dat ging gelukkig goed.

Ik heb het eerste stuk geroeid en tweede stuk gestuurd, in die tijd is mijn vriendin naar de wisselplek gefietst en daar is zij ingestapt om nog een stukje te fietsen en iemand anders terug gefietst. Ik houd van de flexibiliteit en inventiviteit van mijn roeigroepje 😎

Met mijn voet ging het goed qua pijn maar hij was wel helemaal dik net dus nu maar een dutje gedaan met mijn voet omhoog.

Wel een goede oplossing zo.

19-03-2022 om 16:46 uur

Ik heb vandaag 45 minuten gewandeld.
Om 15.00 uur ben ik even op bed gaan liggen.

19-03-2022 om 17:14 uur

Sporten zit er nog even niet in
Want ik heb best nog veel pijn van de operatie
Heb toch de nacht over moeten blijven
Hopelijk kan ik na een week het sporten weer wat oppakken

20-03-2022 om 11:17 uur

Vanmorgen 45 minuten gefietst. (13.5 km). Gelukkig was ik net voor de regen binnen.

20-03-2022 om 15:08 uur

Hallo Dominique,
Fijn om weer wat van je te horen. Een goed herstel gewenst.
Voorzichtig aan, rustig opbouwen wanneer het weer kan.
Hopelijk neemt de pijn snel af.

Groetjes en een knuffel.

20-03-2022 om 15:09 uur

En natuurlijk voor alle stoere doorzetters ook groetjes en knuffels.