trippelkruk/stoel advies gevraagd

Ik wil deze aanschaffen, maar er is zoveel keus dat ik het niet meer weet. 😕
Ik gebruik nu nog een Ikea krukje. Handig, maar ik moet het halen uit de berging. Dat ding is best wel zwaar. Ik ben een lichtgewicht. 😂
Het is vooral bedoeld om de onderste gedeelte van de keukenkastjes of deuren enz. schoon te maken. Bukken is voor mij een ramp. Ik heb copd4. Ook lang in de keuken staan wordt al vermoeiender.
Wie o wie weet iets? Welke is het beste.
Ik gebruik nu nog een Ikea krukje. Handig, maar ik moet het halen uit de berging. Dat ding is best wel zwaar. Ik ben een lichtgewicht. 😂
Het is vooral bedoeld om de onderste gedeelte van de keukenkastjes of deuren enz. schoon te maken. Bukken is voor mij een ramp. Ik heb copd4. Ook lang in de keuken staan wordt al vermoeiender.
Wie o wie weet iets? Welke is het beste.
Log in of Registreer om te reageren.
Reacties
Neem even contact op met je verzekeraar. Succes
Bedankt. maar mag je dan kiezen welke?
Toch bedankt voor de adviezen. 😊
Ik heb een gewone kruk die van laag naar hoog kan, zonder armleuningen, dit zit in de weg, wel met rugleuning.
Voor 40 euro ooit gekocht bij bestsellers, weet niet of dit nog bestaat.
Het belangrijkste is :kan het retour dus kun je het uit proberen, zeker bij laag moeten werken moet de kruk aardig laag kunnen.
Ik kan wel op m'n kruk makkelijk iets pakken laag maar niet zittend m'n onderste plank schoonmaken, dan komt m'n buikie in de klem :)
Wel deurtjes enz.. Ik zet vaak 2 kastjes open onder de gootsteen en kan dan zittend met voeten op onderste plank vd kast wat aanrommelen bij het aanrecht, super handig, ook bij koken of langer staan.
Plus ik was laatst zo benauwd dat ik niet kon lopen vd ene ruimte naar de andere, toen zette m'n man de kruk neer kon ik net overstappen en rolde mij zo 't huis door, leek wel een kermis attractie 🙃 succes Anne, Indd kun je ze soms ook via je zorg verzekering aanvragen, ik vond 40 euro goed te doen ook.
Liefs 😘
laat je weten wat het geworden is?
heb nog wel een tip voor de kastjes. ik heb er plastic dozen in van ikea (sambla), zonder deksel. Die kun je er als een la uittrekken zodat je ziet wat er in de doos zit.
achterin wordt het op deze manier nooit vies.... bijna nooit ;-)