Zoutkamer

22-06-2022 om 04:48 uur

Hallo,
Ik ben een astma/copd patiënte.
Dit jaar heb ik Corona en de griep gehad. Na Corona hield ik weinig klachten over maar na de griep bleef ik ontzettend benauwd.
Ik was aan het Googlen of er misschien meer mensen dezelfde ervaring hadden als ik.
Tijdens het zoeken kwam ik verhalen tegen van mensen met copd/astma die heel veel baat hadden bij een bezoek aan de Zoutkamer. Sceptisch als ik ben maar ook ernstig op zoek naar iets wat kon helpen, heb ik een afspraak gemaakt in Zaandam bij Haloclinic. Baat het niet, dan schaadt het ook niet was mijn uitgangspunt. Na een vriendelijke ontvangst en een uitgebreide toelichting wat de Zoutkamer voor mij zou kunnen doen, ging ik een uur ontspannen zitten in de kamer. Na de 1ste keer voelde ik al verlichting en werd ik s nachts wakker met het gevoel ‘sjee wat heb ik veel lucht’ ik ga nu 1x in de week en voel iedere keer een lichte verbetering. Ik ben ook geïnspireerd door de verhalen van mensen die daar komen (welke je kunt lezen bij de receptie) . Medicijn gebruik terug gebracht, kunnen weer sporten en hebben hun leven weer terug. Ik schrijf deze reactie om ook anderen te inspireren dit eens een keer uit te proberen. Op de site van Haloclinic staat een onderzoek uitgevoerd door het VU academisch centrum, ook zij zijn positief over de zoutksmer.

Login of registreer om te reageren
22-06-2022 om 09:17 uur

Fijn dat het je zo goed helpt, Brandy61.

Login of registreer om te reageren