Vragen nog niet beantwoord

28-06-2022 om 21:14 uur

Moet ik misschien de vragen apart stellen om antwoord te krijgen?

Login of registreer om te reageren
28-06-2022 om 23:31 uur

Nee hoor, het kan soms even duren de longartsen beantwoorden de vragen vrijwillig in hun eigen tijd

Login of registreer om te reageren
29-06-2022 om 06:16 uur

Je kunt je vragen eventueel ook aan je huisarts stellen.

Login of registreer om te reageren
29-06-2022 om 07:33 uur

Beste Elma,
We hebben je vraag doorgestuurd naar een longarts, maar het kan soms even duren voordat deze tijd heeft om te antwoorden. Neem vooral contact op met je huisarts als je het te lang vindt duren.
Met vriendelijke groet,
Advieslijn

Login of registreer om te reageren
29-06-2022 om 09:04 uur
Reactie op Juno92

Nee hoor, het kan soms even duren de longartsen beantwoorden de vragen vrijwillig in hun eigen tijd

Deze vragen zijn 31-5 gesteld en sindsdien zijn er al diverse later gestelde vragen wel beantwoord.

Login of registreer om te reageren
29-06-2022 om 09:36 uur

@EmmaW
Klopt, wat je zegt. Maar zoiets gebeurt wel eens vaker, toch?
En goed dat de topic-opener, elma12345 in dit geval, de vraag dan opnieuw onder de aandacht brengt. Vaak volgt dan alsnog antwoord.

Eerlijk gezegd maakt het me ook nieuwsgierig naar de weg die onze vragen afleggen.

Login of registreer om te reageren
29-06-2022 om 10:16 uur

De vragen worden naar verschillende artsen gestuurd. Misschien heeft de een eerder tijd of is er nu een toevallig op vakantie.

Login of registreer om te reageren
29-06-2022 om 12:51 uur

Wat Daantje zegt inderdaad, het wordt niet allemaal naar 1 arts gestuurd volgens mij, gewoon vraag die en die en die naar arts1 en dan naar arts2 en de artsen beantwoorden dan vaak in 1 bups een stel vragen en sommige zijn dan net gesteld en andere wat langer geleden en het komt wel raar over als later gestelde vragen al wel beantwoord zijn.

Wellicht kan er een vastgezet topic bovenaan komen met uitleg erbij (als dit er al niet is😅) ook dat vervolgvragen niet meer in dat topic beantwoord worden maar dat er een nieuw topic geopend moet worden. Wij weten het wel, maar nieuwe mensen natuurlijk niet. En als het vastgezet staat dan valt het wel op lijkt me of een pop-up zou ook kunnen als je iets onder dit topic wil plaatsen🤔 geen idee in hoeverre dat mogelijk is btw.
Zal dit ook in het nieuwe forum topic zetten btw

Login of registreer om te reageren
Moderator
05-07-2022 om 05:32 uur

Nee klopt er zijn diverse artsen die ons helpen en vragen worden om en om verstuurd naar hen . Helaas zal de ene arts meer tijd vrij kunnen maken dan de andere. Er word achteraan gegaan!
Sorry

Login of registreer om te reageren