Montelukast

11-08-2022 om 11:03 uur

Gisteren heeft men la me extra medicatie gegeven om de astma weer onder controle te brengen en ook terug aantal inhallaties Foster verdubbelt ... Blaastest was eigenlijk redelijk goed geval was 101 procent vc was 120 procent en m'n tf index was net te laag 69 maar omdat m'n feno weer wat hoger was dus extra medicatie nu hij zei enkel wat hoofdpijn als bijwerking maar als ik het op internet nalees zie ik toch wel veel alarmerende bijwerkingen beschreven zoals depressie nachtmerries angst agressie ..... Ik heb het dus over montelukast 10mg

Ik maak me zorgen aangezien ik op korte duur een hoop medicatie gekregen heb en dit eventueel slecht op elkaar inwerkt dat ik het niet gewend ben

Xolair urtecaria 300mg
Bellozal urtecaria antihistamine4x 20mg
Foster 2x2 200mg astma
Arb blokker 20mg bloeddruk
Bisoprolol 2,5mg bloedruk....
En nu dus nog eens montelukast 10mg

Login of registreer om te reageren
11-08-2022 om 18:32 uur

Ik snap je zorg.

De longarts heeft je deze medicatie gegeven, hij weet goed wat je nodig hebt, en welke medicatie bij elkaar kan. Ook de apotheek controleerd dat nogmaals.

Montelukast kan bijwerkingen geven, maar mocht dit bij jou t geval zijn kun je toch weer stoppen immers.
De meeste mensen hebben geen last maar wel profijt van montelukast.

Succes!

Login of registreer om te reageren
21-08-2022 om 09:47 uur

Je hebt gelijk maar het vervelende is sinds november vorig jaar ben ik alleen maar achteruit gegaan heb nooit geen pillen moeten innemen en sinds dien meer dan 7 per dag ...

Bedankt

Login of registreer om te reageren
02-10-2022 om 19:13 uur

hoi ik heb ook montulustkast sinds een paar mnd sinds ik astma er bij heb. ik heb er geen last van

Login of registreer om te reageren