Geen klachtenvrije periode

29-08-2022 om 08:55 uur

Hallo, ik heb weer een vraagje, ik heb niet allergisch eosinofiel astma. Sinds december vorig jaar vastgesteld. Mijn vraag is is het normaal dat ik sinds toen geen enkele dag klachtenvrij ben geweest klachten zoals smorgends moe wakker worden hoofdpijn ,soms duizelig branderig gevoel borstkast veel zweten bij kleine inspanning zoals klussen dadelijk hees en uitgeput, vermoeidheid minder spierkracht rode oogleden vaak opgejaagd je ziet echt de vermoeidheid op men gezicht en eigenlijk een minder goed gevoel dan in februari toen ik nog kon gaan werken wel met lichte klachten maar nu al maanden thuis zonder echte beterschap terwijl mijn blaastest geen echt heel slechte waardes geeft met medicatie..... Ik dacht dat astma klachtenvrije periodes zou moeten hebben...

Bedankt

Login of registreer om te reageren
29-08-2022 om 17:43 uur

Hallo Pukkie,

Het is echt vervelend dat je klachten zo aanwezig zijn. Ik zou zeker contact opnemen met de longarts of longverpleegkundige om advies te vragen.
Misschien moet je medicatie veranderd worden. Het kan vaak een langere tijd duren voordat de juiste medicatie gevonden is.

Groetjes Spirit

Login of registreer om te reageren