Biologicals allergische reactie

03-09-2022 om 05:57 uur

Hoi allemaal,
Ik heb ernstig eosinofiel astma heb meerdere biologicals geprobeerd helaas op allemaal een allergische reactie. Heb misschien nog 1 om te proberen. Weten jullie misschien wat voor andere behandeling er zijn die ik zou kunnen proberen om mijn kwaliteit van leven te kunnen verbeteren. Zit met handen in het haar

Login of registreer om te reageren
03-09-2022 om 13:42 uur

Heftig en lastig!
Zou een klinische revalidatie, bijv in D.avos een optie kunnen zijn?

Login of registreer om te reageren
03-09-2022 om 19:21 uur

Helaas is dat geen blijvende oplossing voor de vermindering van eosinofiele

Login of registreer om te reageren
03-09-2022 om 19:39 uur

Moeilijke situatie.
Ik dacht net als Edelweiss aan klinische revalidatie. Het vermindert je astma niet, maar je leert wel anders omgaan met je ziekte.
Het is helaas zo dat voor sommige mensen met ernstig astma geen enkele behandeling mogelijk is. Of dat geen enkele behandeling aanslaat. Heel zuur, als jij net één van die mensen bent.

Is het een idee om je vraag te stellen aan een deskundige op het forum? Misschien heeft een longarts nog een idee namelijk.

Sterkte!

Login of registreer om te reageren
03-09-2022 om 19:52 uur

Heb zelf idd wel al een revalidatie achter de rug om te leren omgaan met de ziekte. Het is een erg lastige situatie. In het ziekenhuis word mijn mogelijkheden besproken in het team. Helaas is er nog maar 1 biological die ik zou kunnen proberen. Hoe kan ik de vraag bij een deskundige op de forum neerleggen?

Alvast bedankt

Login of registreer om te reageren
03-09-2022 om 20:03 uur

Op dezelfde manier als je bij dit topic deed. Maar dan kies je voor deskundigen in plaats van astma medicijnen.

Login of registreer om te reageren