Puffers met corticosteroiden

03-10-2022 om 10:53 uur

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5336236/puffer-astma-…

We kunnen niet zonder de puffers en prednison, toch belangrijk dat hier aandacht voor is, pufjes lijken vaak zo onschuldig...

Login of registreer om te reageren
03-10-2022 om 11:32 uur

Even verleden week de covid prik weer gehaald, er liep er een te buggelen langs meen ja hoor het is weer prijs . Weer opnieuw aan de prednison en de antibiotica, nu alweer bijna week en het wil niet zakken.

Login of registreer om te reageren
03-10-2022 om 12:10 uur
Reactie op Hwess

Even verleden week de covid prik weer gehaald, er liep er een te buggelen langs meen ja hoor het is weer prijs . Weer opnieuw aan de prednison en de antibiotica, nu alweer bijna week en het wil niet zakken.

Aai beterschap, dat valt niet mee... We hebben geen keus, soms zijn prednison kuren nu eenmaal nodig.
Toch is dit artikel hierboven wel goed om te weten, omdat soms te vlug en te lang corticosteroïden worden ingenomen of gepuft, ik ben de uitvinder vd cortico's eeuwig dankbaar, anders werd 't een heel ander verhaal voor velen van ons, toch is 't goed te weten dat zelfs depressies hierdoor kunnen ontstaan. cortisol te weinig is wel al meer bekend vd bijwerkingen maar dat de witte stof veranderd in de hersenen is nieuw, best belangrijk.

Sterkte Hwess, hoop dat je vlug opknapt.... 🍀

Login of registreer om te reageren
03-10-2022 om 15:11 uur

Het artikel had ik ook gelezen. Interessant.

Login of registreer om te reageren
03-10-2022 om 18:43 uur

Ik had het artikel ook gelezen. Goed dat er onderzoek naar gedaan wordt... onschuldig is t niet

Login of registreer om te reageren
04-10-2022 om 14:06 uur

Ik heb het artikel gelezen er stond ook een artikel er over bij Radar ging ook over de puffen en de bijwerkingen .Ik heb vrijdag mijn herhaal prik gehaald.

Login of registreer om te reageren