Wat maak ik hier op uit

10-10-2022 om 16:25 uur

Conclusie:
Afname in volume van de verdichting dorsaal in de rechterbovenkwab.
Ook nog steeds wat streperige verdichting dorsaal in de linkerbovenkwab met nu wat andere configuratie dan op voorgaand onderzoek, geen grote wijzigingen.

Login of registreer om te reageren
11-10-2022 om 07:17 uur
Reactie op HK58

Conclusie:
Afname in volume van de verdichting dorsaal in de rechterbovenkwab.
Ook nog steeds wat streperige verdichting dorsaal in de linkerbovenkwab met nu wat andere configuratie dan op voorgaand onderzoek, geen grote wijzigingen.

Betreft dubbele embolie

Login of registreer om te reageren
11-10-2022 om 12:07 uur

Ik begrijp dat je super ongerust ben, maar artsen antwoorden in hun vrije tijd en dit kan enkele dagen tot enkele weken duren.

In een ander topic heb ik reeds geschreven wat in het verslag staat en ik gok dat een arts op het forum te weinig informatie heeft om je hier iets meer over te zeggen. Wil je eigen arts(en) je niet meer informatie geven? Aangezien zij de hele voorgeschiedenis kennen, is het voor hen veel eenvoudiger om het in de juiste context te plaatsen en zijn zij daardoor beter geplaatst om je uitleg te geven.

Het beste!

Login of registreer om te reageren
24-10-2022 om 13:49 uur

Goedemiddag, ik beschik natuurlijk over heel weinig informatie. U hebt een longembolie gehad?
wat ik er uit opmaak is dat u waarschijnlijk door de longembolie ook een longinfarct hebt gehad. Een longinfarct is een stukje longweefsel dat onvoldoende bloeddoorstroming krijgt als gevolg van de embolie en daardoor afsterft of ontstoken geraakt.
dat je kun je op een longfoto zien.
volgens het verslag is dat aan het opknappen, de afwijking is kleiner geworden

Login of registreer om te reageren