Fasenra

02-01-2023 om 14:45 uur

Na 1 jaar Nucala te hebben gehad en en nu inmiddels 4 jaar Cinqaero, waarvan de werking inmiddels afneemt naar mijn idee, kan ik nu overstappen naar de Fasenra, wie heeft hier meer ervaring mee?

Login of registreer om te reageren
26-01-2023 om 06:19 uur

Als het net zo goed werkt als bij mij gewoon doen. Ik had binnen twee dagen een goed resultaat hiermee.
Nu naar een half jaar hoef ik alledrie mijn puffers niet meer te gebruiken.
Hoop dat jij er net zo snel een goed resultaat mee zult krijgen als ik.

Login of registreer om te reageren
26-01-2023 om 20:39 uur

Ik heb er helaas geen goede ervaring mee ik kan niet tegen de biologicals. Hopenlijk werkt.het voor jou wel

Login of registreer om te reageren
28-01-2023 om 14:57 uur

Na de eerste injectie kreeg ik ook lichte koorts en lichte hoofdpijn. Was binnen een paar uur voorbij. De volgende dag geen geel slijm meer ophoesten, niet meer benauwd en genoeg zuurstof.
Ben blij dat ik doorgezet hebt maar kan natuurlijk niet garanderen dat bij iedereen hetzelfde resultaat heeft.
Ik voel nu weer gelukkig helemaal de oude. Binnenkort wil de longarts stoppen met dit medicijn en dan is het afwachten of de problemen wegblijven. Wordt dus toch nog even spannend.

Login of registreer om te reageren
22-02-2024 om 12:02 uur

De dochter is net gestart. Wij kregen te horen dat ook alle andere medicijnen strict moeten genomen worden en dat dit alles levenslang is
Joop53 , jij hoefde niet meer je puffers te nemen?

Login of registreer om te reageren
06-04-2024 om 18:12 uur

Lieve mensen, wat voor de een geldt hoeft/kan niet voor een ander gelden.

Bij veranderen medicatie altijd overleggen met longarts.

 

 

Login of registreer om te reageren