Vergoeding stroomkosten gebruik zuurstof

19-01-2023 om 17:16 uur

Ik krijg net een e-mail van Linde Healthcare, dat in opdracht van mijn ziektekostenverzekeraar de vergoeding van stroomkosten voor het gebruik van mijn zuurstof van 0,06€ naar 0,12€ gaat.

Een verdubbeling!

Hopelijk geldt dat voor iedereen die zuurstof gebruikt!

Groetjes Jippie

Login of registreer om te reageren
19-01-2023 om 18:27 uur

Das mooi Jippie!
Alle beetjes helpen tenslotte toch!

Login of registreer om te reageren
19-01-2023 om 23:28 uur

Fijn Jippie!! Alles is meegenomen, het dubbele is echt goed!
Hopelijk volgt de rest, ik nog niets gehoord!
We blijven afwachten en hoop houden ...

Login of registreer om te reageren
Moderator
20-01-2023 om 06:50 uur

Dat is positief nieuws hopen dat het voor de anderen ook goed komt!

Login of registreer om te reageren
20-01-2023 om 12:26 uur

Joehee, ✌️even Westfalen gebeld, ook Salland zorgverzekering vergoedt vanaf 2023 0,12 € per draaiuur was ook 0,06 € en voor de kapbeademing 1,51 per dag, dit was 1 € per dag.
Dit komt uit de basis verzekering dus zou voor iedereen gelijk moeten zijn vanaf 2023.
Iedereen die zich hier voor heeft ingezet, hartelijk dank! Ziek zijn kost al genoeg, fijn nieuws is dan net wat we soms nodig hebben, alle beetjes helpen 🍀🌞
Belletje naar zuurstof leveranciers geeft duidelijkheid, ook zij hebben zich hier voor ingezet!

Login of registreer om te reageren
20-01-2023 om 19:59 uur
Reactie op jippie46

@goudvisje je rondedansje gemaakt😜.

Zeker weten, zuurstof ff op 5, kan nu :) :) en gaan met die banaan, dacht waag er toch eens een telefoontje aan... Toch heel prettig want sjonge wat een boel electra gebruik, echt veel...

Login of registreer om te reageren
20-01-2023 om 20:50 uur
Reactie op goudvisje
Reactie op jippie46
@goudvisje je rondedansje gemaakt😜.

Zeker weten, zuurstof ff op 5, kan nu :) :) en gaan met die banaan, dacht waag er toch eens een telefoontje aan... Toch heel prettig want sjonge wat een boel electra gebruik, echt veel...

Herkenbaar verbruik ver boven het verbruik van een vrijstaande villa uit volgens de tabel🙈

Login of registreer om te reageren
21-01-2023 om 07:44 uur

Gefeliciteerd bofkonten :-& Ik heb nog niets gehoord van VGZ, dit ding slurpt 15kw per dag of je nu veel of weinig gebruikt.

Login of registreer om te reageren
21-01-2023 om 11:41 uur

@Hwess, toch anders je zuurstof leverancier maandag even bellen, deze wist het mij ook te vertellen, zij weten ook bij welke zorgverzekeraar je zit, ik kon op de website van mijn zorgverzekeraar wel vinden dat het verhoogd werd maar niet hoeveel, dit wist Westfalen wel, dit is samen met zorgverzekeraars zo afgesproken vlgs Westfalen, dus ik hoop voor jou dezelfde goede berichten.
Klopt het is echt enorm veel electra bij elkaar, wij zijn met 2 personen maar verbruiken vlgs landelijk gemiddelde boven de 6 personen 🙄
Alle beetjes helpen zodat we ook nog leuke dingen kunnen blijven doen of kopen, al kocht ik graag een kilo energie voor m'n lijf, wie ook niet... 👯‍♀️🍀
Succes en sterkte

Login of registreer om te reageren
22-01-2023 om 13:52 uur

Vandaag mijn zuurstofapparaat in de werkkamer van mijn man gezet. Het apparaat geeft daar zo gratis verwarming😜. Elk nadeel heeft zijn voordeel🙈

Login of registreer om te reageren