Plastic gat?

26-01-2023 om 20:22 uur

Er zit ineens een gat in mijn plastic bakje. Ik kan het stukje plastic glas nergens vinden. Nee de bak is ook niet gevallen. Sterker nog, bak was in orde gisteren, maar vanochtend zag ik die gat ineens. Welke beesten kunnen door plastic glas bijten?

https://i.imgur.com/kz2yupi.jpg

Muizen? Kakkerlak? Zilvervisjes?

Login of registreer om te reageren
27-01-2023 om 08:31 uur

Zilvervisjes sowieso niet, die komen voor in heel vochtige ruimtes en vaak hoekjes. De erop lijkende papiervisjes eten papier en overleven bij een lagere luchtvochtigheid.

Wellicht googelen welke dieren door plastic heen kunnen bijten? Ik zou niet plastic glas typen, want glas is een ander materiaal en dan moeten ze diamanten tanden hebben.
Muizen zou wellicht kunnen al lijkt me dat sterk aangezien we op stal alles in plastic bewaren want ze eten wel door papieren en plastic zakken, maar dan zou je denken dat er eten in zou zitten. Vaak gaan muizen niet nutteloos knagen, zonder er daadwerkelijk profijt van te hebben. Zoals door je houten kozijnen om binnen te kunnen zitten ivm kou. Overigens zou je dan ook tandafdrukken verwachten of in ieder geval kleine hapjes zien en die herken ik hier niet🤷🏻‍♀️ het is een gladde rand.

Kakkerlakken nog nooit gezien of last van gehad dus ik zou zeggen google is your best friend

Login of registreer om te reageren