Dag allemaal

08-01-2013 om 21:43 uur

Ik ga weg van het forum. Wordt hier overmatig lastig gevallen door een forum lid nadat ik een keer een kritische opmerking aan zijn adres heb geplaatst. Jammer, het ga jullie allemaal goed. Veel lucht toegewenst in het nieuwe jaar.Ton

Login of registreer om te reageren
08-01-2013 om 21:44 uur

Jammer wens je veel succes met alles.

Login of registreer om te reageren
08-01-2013 om 21:49 uur
Reactie op JP

Ik ga weg van het forum. Wordt hier overmatig lastig gevallen door een forum lid nadat ik een keer een kritische opmerking aan zijn adres heb geplaatst. Jammer, het ga jullie allemaal goed. Veel lucht toegewenst in het nieuwe jaar.Ton

Lieve Ton
Dat meen je niet!!!
Ik wil het niet :@
Ik wil je wel bedanken voor alles. Je weet wel wat :@
Laat je niet wegjagen, wij willen je niet kwijt, laat 1 iemand het niet voor ons allemaal verpesten.
Ik weet niet wie het is, wil het ook niet weten, maar wil degene vriendelijk verzoeken om op te houden.

Dikke knuffel Jippie

Login of registreer om te reageren
08-01-2013 om 22:15 uur

Ha Ton,
Wat ontzettend jammer dat je deze beslissing neemt! Ik ga je missen, je reacties in mijn topic waarvan ik weet dat je die leest...
Kunnen wij allemaal die ene stem niet overstemmen?????
k Hoop dat je blijft...
En als je dat echt niet wilt: dan wens ik jou ook alle goeds toe en alles wat je nodig hebt!
Groetjes!
Jorine

Login of registreer om te reageren
Moderator
09-01-2013 om 07:06 uur

Ton,

Dit betreur ik zeer.
Hopelijk zien we je weer eens terug.

Login of registreer om te reageren
09-01-2013 om 10:07 uur

Dag Ton,

Wat jammer zeg, lijkt me zo zonde ook voor jezelf als je 't zou moeten missen door een persoon.
Ga er vanuit dat je de crew wel op de hoogte hebt gesteld hiervan, maar jammer dat 't helaas niet kan stoppen. Kan me voorstellen dat als 't te erg wordt, je op een gegeven moment meer last heb van 't hier online zijn, dan dat je er baat bij hebt. Echt vervelend voor je!
Ik hoop voor jou dat 't hoedanook opgelost kan worden en je niet hoeft te vertrekken door teveel overlast.

Gr. Evi

Login of registreer om te reageren
09-01-2013 om 11:54 uur

huh :o ik moet zeggen dat ik nog niet zo goed bekend ben met wie is wie maar ik vind t spijtig dat op een forum als dit ,zoiets gebeurt.ik hoop dan wel voor je dat je op een ander forum je verhaal kwijt kan. jammer hoor

Login of registreer om te reageren
09-01-2013 om 12:08 uur

Heel jammer Ton .........  ;(
Zijn er geen andere oplossingen mogelijk?
Dit is toch treurig makend.
Sterkte verder.
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
09-01-2013 om 12:34 uur
Reactie op JP

Ik ga weg van het forum. Wordt hier overmatig lastig gevallen door een forum lid nadat ik een keer een kritische opmerking aan zijn adres heb geplaatst. Jammer, het ga jullie allemaal goed. Veel lucht toegewenst in het nieuwe jaar.Ton

echt waar? dit is niet wat ik wil...
snap je reactie erg goed, kan de crew wat voor je doen?
heel veel sterkte
(en als er idd geen andere keuze is dan weg te gaan wens ik je terug ook alle goed toe)

Login of registreer om te reageren