Jouw gegevens op google

11-01-2013 om 20:54 uur

Beste mensen, ik kom net tot de ontdekking dat al je gegevens die je met het longfonds uitwisselt, hetzij, je ziekte, je benauwdheid, je huidige toestand openbaar op google in te zien zijn, gewoon je naam op google intoetsen en dan komen al je gegevens die je uitwisselt op de site van het longfonds te voorschijn.

Login of registreer om te reageren
11-01-2013 om 20:55 uur

klopt  :@
alles waar je naam aan gekoppeld is en op internet heeft gestaan is op te zoeken via google. soms fijn, vaak vervelend
daarom in een nickname blangrijk

Login of registreer om te reageren
11-01-2013 om 21:16 uur

Alleen je nickname, die ik gelukkig heb :@

Schrik er toch ook een beetje van. Maar gelukkig is er op mijn echte naam niets te googlen.
Ik wil ooit weer aan het werk, dus wil niet te googlen zijn. Schrijf op facebook ook nooit iets over mijn aandoening.

Login of registreer om te reageren
11-01-2013 om 22:49 uur

waarom  wist ik dit niet?

vind dit niet prettig

hoe haal ik het weg ?

Login of registreer om te reageren
11-01-2013 om 23:09 uur

[quote author=aj snapper link=topic=17337.msg392701#msg392701 date=1357940975]
waarom  wist ik dit niet?

vind dit niet prettig

hoe haal ik het weg ?
[/quote]
Dit is een openbaar forum .  Ten zei anders aan gegeven word  is alles op internet openbaar .
Onze overheid heeft daar ooit veel geld en tijd in gestoken om elke internet gebruiker  duidelijk te maken dat je op past wat je plaatst  op het internet .  Ben echt verbaast dat er nog zo veel mensen zijn die daar van niet bewust zijn .

Login of registreer om te reageren
12-01-2013 om 13:49 uur

[quote author=aj snapper link=topic=17337.msg392701#msg392701 date=1357940975]
waarom  wist ik dit niet?

vind dit niet prettig[/quote]Dit kan iedereen weten en op elk forum, niet alleen 't longforum. Wanneer je je nog niet hebt geregistreerd op een forum, kun je precies zien wat wel/niet te bekijken is door 'niet-leden'.

Login of registreer om te reageren
11-01-2013 om 23:12 uur

als ik mij daar bewust van was geweest had ik ggen itervuu gedaan en niet mijn echte naam gebruikt kan ik dit nog wezigen zo ja hoe??

Login of registreer om te reageren
12-01-2013 om 11:54 uur

Nog even ter verduidelijking.

Het Longforum is een openbaar forum. Alles wat hierop gepost wordt zal terug te vinden zijn door derden, ook al zijn die niet ingelogd.

Dit is ook de kracht van het forum. Men kan snel vinden op het internet wat men zoekt en het ook bekijken. Een groot deel van de leden is ook via google hier gekomen en heeft vaak (een tijdje) eerst meegelezen.

Login of registreer om te reageren
12-01-2013 om 21:43 uur

Kom op jongens, we zijn toch geen kleine kinderen meer? Iedereen zoekt toch wel eens iets op met google en weet dan toch dat je ook dingen op fora zoals dit vindt. Ik vind het onverstandig om je echte naam te gebruiken op internetfora. Blijf dan liever wat anoniemer.

Login of registreer om te reageren
12-01-2013 om 21:47 uur
Reactie op Daantje

Kom op jongens, we zijn toch geen kleine kinderen meer?

nou daantje, niet zo scherp..... ik heb nooit op een forum gezeten, en vond dit hier fijn, wist ik veel........... dus ik heb idd eerst mijn gewone naam gebruikt, totdat ik ontdekte dat dat echt niet wijs was. en heb dus een ander account aangemaakt (dat mag nu niet meer, ik kreeg toen een ban  :@ )
dus ja, jij bent jonger en zit volledig in de internetwereld, maar ik toen niet.... dus noem me niet kinderlijk alsjeblieft  ;)

Login of registreer om te reageren
12-01-2013 om 22:13 uur
Reactie op emsepems

nou daantje, niet zo scherp..... ik heb nooit op een forum gezeten, en vond dit hier fijn, wist ik veel........... dus ik heb idd eerst mijn gewone naam gebruikt, totdat ik ontdekte dat dat echt niet wijs was. en heb dus een ander account aangemaakt (dat mag nu niet meer, ik kreeg toen een ban  :@ )
dus ja, jij bent jonger en zit volledig in de internetwereld, maar ik toen niet.... dus noem me niet kinderlijk alsjeblieft  ;)

helemaal met ems eens werk pas 1 jaartje met internet

Login of registreer om te reageren