Interview met Love18

21-05-2013 om 20:01 uur

Wat is je (forum)naam? 
love18/ Marion Thomas 

[center]http://imageshack.us/a/img248/7691/fotoachterkant.jpg[/center]

Ben je man of vrouw?
Vrouw

Waar kom je vandaan?
Ik woon nu sinds 1,5 jaar in Den Helder

Wanneer ben je jarig?
13 februari

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Verliefd, maar binnenkort woon ik wel al samen met mijn vriend

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
School en/of een echte baan is voor mij niet haalbaar.
Op dit moment probeer ik af en toe een uurtje vrijwilligers werk te doen en verder ben ik druk bezig met schrijven.

Hoe ben je op het forum gekomen?
Toen ik in 2007 de diagnose astma kreeg, ben ik op zoek gegaan naar lotgenoten en kwam uiteindelijk op het forum terecht.

Hoe ervaar jij je astma?
Enigszins als een belemmering, ik kan niet alles doen wat andere leeftijdsgenoten doen. Maar ook wel weer als iets moois dat mij gegeven is; door alles wat ik heb meegemaakt, kan ik wel optimaal genieten van kleine dingen.

Wat is Ademloos Verlangen?
Ademloos verlangen is mijn eerste boek; Een dagboek van een achttien jarige met ernstig astma. Sinds 11 mei 2013 is het boek overal verkrijgbaar en te bestellen.

[center]http://imageshack.us/a/img824/5936/vzmarion.jpg[/center]

Wat verwacht je van dit boek?
Natuurlijk dat mensen het gaan lezen en zien dat astma niet zomaar even een pufje innemen is en verder alles kunnen doen wat een ‘’gezond’’ persoon kan doen. Dat het meer invloed heeft op je leven dan je, je eigenlijk kan voorstellen.

[center]http://imageshack.us/a/img856/8347/azmarion.jpg[/center]

Wat ga je deze zomervakantie doen?
Eerlijk gezegd ben ik in afwachting of mijn 2e opname in het astmacentrum davos doorgaat en dit zou dan waarschijnlijk rond de zomervakantieperiode zijn. Dus ik denk/hoop dat ik dan in Zwitserland aan het revalideren ben.

Wat vind je van het Songfestival (en van het gekozen liedje)?
Ik ben hier helemaal niet van op de hoogte. Muziek luister ik soms op de achtergrond, maar wie het zingt en wat de titel is dat weet ik nooit.

Wat heb jij gedaan met Koninginnedag??
Een dagje bijgeslapen en op tv de kroning gezien. De dag ervoor hadden we namelijk opgeruimd in het nieuwe huisje van mijn zusje.

Ben je muzikaal?
nee totaal niet.

Wat is je favoriete seizoen en waarom?
Alle seizoenen hebben hun voor en nadelen. Dit maakt het ook lastig om 1 favoriet te kiezen, maar ik denk toch wel de zomer, mits het niet constant plakkerig/benauwd warm is.

Wat zou jij heel graag een keer willen doen?
Naar Parijs, samen met mijn grote liefde omhoog naar het puntje van de eifeltoren, uitkijkend over de vele lichtjes van de stad.

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Lees je vaak? Wat is jouw favoriete boek en waarom?

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Ik vind het forum super zoals het is!

Wil je verder nog iets kwijt?
Ik hoop natuurlijk stiekem dat mensen nieuwsgierig zijn geworden naar mijn boek en ben heel benieuwd naar wat zij ervan vinden.

Marion en Gwenny

Login of registreer om te reageren
Moderator
21-05-2013 om 20:08 uur

^O^ ^O^ Leuk interview.  ^O^ ^O^

Login of registreer om te reageren
21-05-2013 om 20:21 uur

Dit is echt een leuk intervieuw en natuurlijk ben ik benieuwd geworden naar je boek en ga ik het kopen en lezen. Eerst even Sammy's boek uitlezen en dan jouw boek.

Succes in Davos
Jippie

Login of registreer om te reageren
21-05-2013 om 20:21 uur

Hey Marion,
Leuk om er ook es een gezicht bij te zien...ik ga het boek zeker lezen...
groetjes patrick

Login of registreer om te reageren
21-05-2013 om 20:32 uur

toppie, it intervieuw, supermooie foto van je love18!

Login of registreer om te reageren
21-05-2013 om 20:54 uur

:) Leuk Marion! Was jij niet een van die twee zusjes die samen naar Davos ging of vergis ik me nu?

Wat een boel schrijvers hier op het forum!

Ook Gwenny weer bedankt! ^O^

Login of registreer om te reageren
21-05-2013 om 21:15 uur

Leuk interview.
Bedankt weer beide.

Login of registreer om te reageren
22-05-2013 om 17:35 uur

Hoi Marion,
Leuk interview, mooie foto!
k Ben benieuwd naar je boek,k zag in de wachtkamer van Haus M in t NAD de folder staan! Leuk hoor!
t Beste!
Liefs

Login of registreer om te reageren
22-05-2013 om 19:48 uur

Marion en Gwenny bedankt voor het leuke interview!

Login of registreer om te reageren
22-05-2013 om 21:57 uur

Wat een leuk interview!
Ik vind het echt super dat je een boek hebt geschreven over je astma. Ik kon het op een website een stukje inkijken en het lijkt me erg mooi geschreven. Ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal :)

Login of registreer om te reageren
23-05-2013 om 03:09 uur

Leuk om een gezicht achter de forumnaam te zien.
Top interview  ^O^

Login of registreer om te reageren