Al mijn hobby`s

23-05-2013 om 09:09 uur

Hallo allemaal

Ik zie dat er hier al even niet meer reageerd is. Ikzelf heb best een hoop hobby`s. Ik maak al heel lang zelf kaarten,In vele variaties. Borduren, stempelen, embossing,etc. ook borduur ik graag, Ik brei graag, vooral poppen of barbiekleertjes voor de kleinkinderen. en ik legpuzzel graag. Het liefst puzzels van 1500st, of 2000st. Ik heb nog een heel scala hobby`s meergedaan, maar die doe ik nu niet meer.
Omdat ik ook veel thuiszit, vind ik het heerlijk om die hobby`s te hebben. Anders duren de dagen helemaal zo lang.

Login of registreer om te reageren
23-05-2013 om 17:25 uur

fijn greet die hobby's !
al blijft bewegen toch best belangrijk :Y :Y

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 10:02 uur

Hallo Hildje,

Maar ik beweeg ook. Ik sport 2 keer in de week bij de fysio, voor long-revelidatie,en als het mannetje aan het werk is loop ik met onze hond.

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 17:44 uur
Reactie op greet60

Hallo Hildje,

Maar ik beweeg ook. Ik sport 2 keer in de week bij de fysio, voor long-revelidatie,en als het mannetje aan het werk is loop ik met onze hond.

goed hoor ! ^O^ ^O^

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 10:06 uur

Buiten bewegen is het heel belangrijk om hobby's te hebben en jezelf bezig te houden. Leuk!!!

Ik haak graag, hieronder een foto van de knuffel die ik voor de dochter van mijn zus hebt gemaakt die haar eerste baby krijgt. Het is een ezeltje en ze hebben hem Jari genoemd.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/p480x480/954631_4785225840392_1640718311_n.jpg

Oh ik had geen patroon, alleen maar een plaatje, dus het was een hele uitdaging!

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 17:45 uur
Reactie op jippie46

Buiten bewegen is het heel belangrijk om hobby's te hebben en jezelf bezig te houden. Leuk!!!

Ik haak graag, hieronder een foto van de knuffel die ik voor de dochter van mijn zus hebt gemaakt die haar eerste baby krijgt. Het is een ezeltje en ze hebben hem Jari genoemd.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/p480x480/954631_4785225840392_1640718311_n.jpg

Oh ik had geen patroon, alleen maar een plaatje, dus het was een hele uitdaging!

Die is super mooi !! ^O^ ^O^ *) *)

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 10:30 uur

Hallo Jippie,

Wat een schattige knuffel, en zo netjes gehaakt, super hoor :Y
Ik zou niet weten hoe ik hier foto`s moet plaatsen, iemand misschien een tip!

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 10:32 uur
Reactie op greet60

Hallo Jippie,

Wat een schattige knuffel, en zo netjes gehaakt, super hoor :Y
Ik zou niet weten hoe ik hier foto`s moet plaatsen, iemand misschien een tip!

Hoi Greet, thanks, foto's plaatsen daar is Ems heel goed in. Maar je moet altijd url kopiëren. Hierboven staat een image plaatje dat moet je aanklikken en dan ertussen de url plakken. Succes! En forumvrienden zijn ook vrienden  :)

Login of registreer om te reageren
24-05-2013 om 11:31 uur

Hoi Greet, ken je de legpuzzels van Wasgij? Je puzzelt dan niet het plaatje op de doos maar een plaatje wat een minuut later is of een aantal jaar later of wat de mensen op het plaatje zien. Ik vind het heel leuk, het is moeilijker dan gewone puzzels maar wel echt een uitdaging. Je kan ze soms goedkoop vinden, bijvoorbeeld bij bol.com maar ook bij Bart Smit, Blokker of V&D. Ik heb er voor m'n verjaardag ook weer een aantal gekregen :)

@ Jippie: wat leuk! Knap hoor, dat je dat kan maken!

Login of registreer om te reageren