Hoe ben jij op het Longforum terecht gekomen 2?

2»

Reacties

• TRitzTRitz Gebruiker
    ben ook lid van het longfonds.
  • renevandervenrenevanderven Gebruiker
    Ik zat wat te Google over long ziektes
  • ballingballing Gebruiker
    Vanwege mijn interesse in het gebruik van de e-sigaret(damper), de controverse daarover en vooral hoe het longfonds en longforumleden staan tov. dit voor vele zeer goed werkend en levensreddend stopmiddel tegen roken van tabaksproducten.
    Ik ben daarom lid geworden van dit forum om rokers en ex-rokers die in deze materie geïnteresseerd zijn eventueel met raad en daad bij te staan.
    PS. Ik doe dit op persoonlijke titel omdat dampen voor mij iid. levensreddend zal blijken.
  • boterbloempjeboterbloempje Gebruiker
    Tijdens opnames werd ik er opgewezen, omdat ik het wel fijn zou vinden om met lotgenootjes in contact te komen.
  • rainerrainer Gebruiker
    via de longwijzer. groeten rené
  • StefanieStefanie Gebruiker
    balling, je gebruikt regelmatig het woord levensreddend, maar toch zie ik het anders, want zelfs voor mensen die volledig stoppen is het vaak te laat. Ik zou dan liever kiezen voor mogelijk levensreddend of levensverlengend... Daarbij ken ik ook mensen die de moord stikken van een e-peuk en zich ook lam hoesten dus het is en blijft voor iedereen verschillend, en zoals ik al eens schreef ; alles wat je inhaleert wat niet hoort is eigenlijk niet goed. Zelfs onze puffers met de bijwerkingen. En die zijn voor sommige ook niet levensreddend maar levensverlengend. Zo is het nou eenmaal...
  • Cam36pingCam36ping Gebruiker
    balling schreef: »
    Vanwege mijn interesse in het gebruik van de e-sigaret(damper), de controverse daarover en vooral hoe het longfonds en longforumleden staan tov. dit voor vele zeer goed werkend en levensreddend stopmiddel tegen roken van tabaksproducten.
    Ik ben daarom lid geworden van dit forum om rokers en ex-rokers die in deze materie geïnteresseerd zijn eventueel met raad en daad bij te staan.
    PS. Ik doe dit op persoonlijke titel omdat dampen voor mij iid. levensreddend zal blijken.

• Cam36pingCam36ping Gebruiker
    Hoi is het dampen idd. Beter of kun je dat ook beter niet doen ?
    @Cam35ping
    Volgens het NHS England (voorwaar niet het minste instituut) en Cancer Research UK is dampen minimaal 95% minder schadelijk dan tabaksigaretten (99%).
    Voor meer informatie over de stand van zake wbt. wetenschappelijk onderzoek verwijs ik je graag naar de volgende sites:
    http://acvoda.nl/
    dampforum.nu
  • sukysuky Gebruiker
    Stardust schreef: »
    Hoe ben jij op het longforum terecht gekomen?

simpel via google
  • JortqJortq Gebruiker

nou ik zocht een paar gieli wiefen en dat was niet hier maar wel leuk
  • HeidiVHeidiV Gebruiker
    Via opzoeking naar astma (in Google), en kwam uit op longforum.
    Jortq schreef: »

nou ik zocht een paar gieli wiefen en dat was niet hier maar wel leuk

Vind je niet hier want daar krijg je het Spaans benauwd van.
    Ook op het hartforum mogen die allang niet meer komen.
Log in of Registreer om te reageren.