flutiform

20-09-2013 om 16:42 uur

iemand ervaring met flutiform?
via zoeken kom ik niet veel tegen over de ervaring met dit medicijn.

ik heb deze pas op gehaald, woensdag besteld nu pas in huis, ze hadden gezegd pas volgende week een het eind omdat moeilijk te bestellen is doordat het een nieuw medicijn is. volgende keer ruimschoots op tijd bestellen!

Login of registreer om te reageren
20-09-2013 om 21:10 uur

ik heb flutiform ook net een maandje en mij bevalt het wel.
ik heb er weinig bijwerkingen van.

Login of registreer om te reageren
21-09-2013 om 11:49 uur

Heey

Mooi om te horen, ik gebruik het sinds gistee.d. IK Ondervind nog geen bijwerking en ook omdat ik spiriva ook voor het eerst gebruik.de longarts vond dat ik teveel gebruikte. Alleen seretide en zo nodig ventolin nu heb ik er twee gekregen! twas mijn eerste bezoek aan een longarts. Mijn astma is onstabiel tot juni al drie kuren gehad.hopelijk word het nu beter

Login of registreer om te reageren
21-09-2013 om 11:56 uur

ik heb er eerst 1 gekregen om te kijken hoe ik erop zou reageren.
hopelijk helpt het jou om je astma wat stabieler te krijgen.

gr wendy

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 23:14 uur

Ja ik heb ook één meegekregen, kan je na twee week weer nieuwe aan vragen. Ik vraag het op tijd aan anders wordt het weer niet zo snel geleverd

Login of registreer om te reageren
02-10-2013 om 16:32 uur

hey,
ik was zomaar eens benieuwd hoe je flutiform nu bevalt?

gr wendy

Login of registreer om te reageren
25-04-2014 om 18:08 uur

heey!!

sorry beetje late reactie, ik heb helemaal geen bijwerkingen gekregen van de flutiform. allen jammer dat je 1 per bestelling krijgt en dat is voor 1 maand. ik ben op dit moment niet stabiel. moet nu naar KNO arts kijken of de holtes schoon zijn en als alles in orde is dan krijg ik een onderzoek in mijn longen. mijn longfunctie test is ook minder geworden als in december

en hoe gaat het met jou? en het medicijn?

Login of registreer om te reageren
30-04-2014 om 10:29 uur
Reactie op floor19

heey!!

sorry beetje late reactie, ik heb helemaal geen bijwerkingen gekregen van de flutiform. allen jammer dat je 1 per bestelling krijgt en dat is voor 1 maand. ik ben op dit moment niet stabiel. moet nu naar KNO arts kijken of de holtes schoon zijn en als alles in orde is dan krijg ik een onderzoek in mijn longen. mijn longfunctie test is ook minder geworden als in december

en hoe gaat het met jou? en het medicijn?

met mij gaat het niet zo lekker, veel pijn met inademen en snel benauwd.
en veel hoesten.

het medicijn bevalt mij nog steeds prima, weinig bijwerkingen ervan.

Login of registreer om te reageren
28-04-2014 om 21:28 uur

Hallo

Het is en verwijder en een ontstekingsremmer. nieuw op de markt, volgensmij is het een fijne
nevel

Login of registreer om te reageren
28-04-2014 om 21:30 uur
Reactie op floor19

Hallo

Het is en verwijder en een ontstekingsremmer. nieuw op de markt, volgensmij is het een fijne
nevel

De werkzame stoffen in Flutiform zijn formoterol en fluticason

Login of registreer om te reageren