Wijzigingen binnen de Crew van het Astma Forum

21-09-2005 om 21:20 uur Gesloten

Binnen de Crew van het Astma Forum komen er een aantal veranderingen:

Zo heeft Tyfoon onlangs bij ons aangegeven te willen stoppen als Nieuwsposter / Moderator.
Reden hiervoor is een gebrek aan tijd om deze functie goed invulling te kunnen geven.
Wij betreuren het snelle vertrek van Tyfoon maar begrijpen en respecteren zijn keuze hierin.
Voor de getoonde inzet willen wij dan ook Tyfoon bedanken en hopenlijk blijf je als lid actief op het forum  :)

De reacties zijn gesloten.
21-09-2005 om 23:06 uur

We zijn blij te kunnen melden dat we Buzzer bereid hebben gevonden om Teigetje te gaan helpen op het board Hooikoorts en Allergieën.

Buzzer neemt daar dus met ingang van heden de taken van Tyfoon over :). Veel succes ook daar Buzzer.

30-09-2005 om 12:37 uur

We hebben Bumbaloe bereid gevonden de Crew te komen versterken als Global Moderator. Met ingang van vandaag neemt Bumbaloe op de volgende boards de taken van Famke over:

[*] Eczeem Algemeen
[*] Kinderen en eczeem en
[*] Astma en kinderen.

We bedanken Famke voor haar inspanningen daar en wensen Bumbaloe  in haar nieuwe hoedanigheid veel plezier op het forum :).

21-10-2005 om 22:59 uur

Omdat ik nu ook actief ben als FA, en dus ook diverse taken achter de schermen heb, hebben we in goed overleg besloten dat ik wat minder boards ga modereren.  De boards die ik in het COPD gedeelte modereerde: COPD werk en Hooikoorts & Allergieën zullen vanaf nu gemodereerd gaan worden door Yvonne (Bumbaloe).  Zij was al actief als moderator in het COPD gedeelte, dus sluit dit prima aan bij hetgeen ze al deed, en ze zal het samen met Teigetje ongetwijfeld prima gaan doen!

Yvonne (Bumbaloe) veel plezier met je nieuwe boards !

20-11-2005 om 20:25 uur

We hebben Hilde bereid gevonden om de crew als Global Moderator te komen versterken  ^O^.

Veel plezier in je nieuwe hoedanigheid op het forum Hilde  :s).

20-11-2005 om 20:28 uur

Dankjewel Esther, dat zal wel lukken!  *O*

21-11-2005 om 10:45 uur
Reactie op Hilde

Dankjewel Esther, dat zal wel lukken!  *O*

kijk aan, je bent al gekleurd zie ik :)

Van harte welkom in de crew, en heel veel succes met modereren.  Als je vragen hebt kun je altijd bij Esther of mij terecht :)

20-11-2005 om 20:41 uur

Welkom Hilde!
Fijn dat je de crew komt versterken  ^O^

29-11-2005 om 21:11 uur

Aangezien het forum nog steeds groeit, hebben we laatst een oproep gedaan voor iemand die ons team komt versterken als nieuwsposter.  Er zijn een aantal reakties binnengekomen, en onze keuze is gevallen op Corrinda. Zij zal herkenbaar zijn aan de nieuwsposter tag bij haar naam.

Corrinda, van harte welkom bij het astmaforum team, en we hopen dat je je draai als nieuwsposter snel gevonden hebt.

16-12-2005 om 20:31 uur

Helaas wil gebrek aan tijd nog wel eens in de weg staan bij het uitvoeren van bepaalde taken. Zo is helaas gebleken dat Peter onvoldoende tijd kan vrijmaken voor alle taken welke horen bij de functie van Forum Admin.

Om voornoemde reden zal Peter een stapje terug doen en zal hij voorlopig doorgaan als Global Moderator.

Peter, bedankt voor al je hulp 'achter de schermen'  ^O^

23-12-2005 om 17:39 uur

Annelies heeft aangegeven te stoppen als Nieuwsposter op het forum. Zij heeft in de eerste 3 maanden vele nieuwsberichten gepost waarvoor wij haar erg dankbaar zijn  ^O^

Annelies is teveel tijd kwijt aan het beheren van de website http://www.astmacopdnieuws.nl om als Nieuwposter bij ons actief te blijven. Wij betreuren het vertrek van Annelies hoewel wij haar keuze goed begrijpen.

Hierbij willen wij Annelies bedanken voor al haar werk en veel succes wensen met het beheren van voornoemde site  ^O^