Astma Forum nieuwe stijl

27-09-2005 om 21:10 uur Gesloten

Het Astma Forum groeit en om die reden bieden wij graag een duidelijker en professioneler uiterlijk van het forum aan. Zowel gasten als alle leden zullen hierop worden ingesteld. Dit zal vanavond omstreeks 10.30 uur pm gebeuren  :s)

Het inloggen zal enigzins anders gaan dan dat het momenteel gaat. Een inlogbox is namelijk niet meer aanwezig bovenaan. Om in te loggen op het forum dien je te klikken op 'Inloggen' links bovenaan onder het logo danwel op 'login' bovenaan het scherm in het midden.
Je komt vervolgens in een inlogscherm wat voor zich mag spreken (zie hieronder). Wil je onbeperkt ingelogd blijven qua tijd, vink dan even het hokje 'Blijf ingelogd' aan.

Hieronder tref je een screenshot (thumbnail) van het nieuwe uiterlijk van het forum (bovenaan het deel waar je kunt klikken om in te loggen; onderaan het inlogscherm dat dan verschijnt). Waar de rode uitroeptekens staan zijn de plaatsen waar je kunt klikken om in te loggen op het forum.

http://img120.imageshack.us/img120/4648/astmaforum2hv.th.jpg

Voor leden die niet kunnen wennen aan dit nieuwe uiterlijk bestaat de mogelijkheid dit te wijzigen binnen het profiel. Als je klikt op 'profiel' en voorts op 'Lay out' voorkeuren dan kun je hier het thema wijzigen. Mocht je hier niet uitkomen en wil je toch de 'oude stijl' van het forum, mail dan even naar: info@astmaforum.nl

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties hierover. Jullie mening wordt dan ook gewaardeerd en kan binnen dit topic worden gegeven.

Wij bedanken Forsakenlad die deze template voor ons forum heeft ontworpen.
Special thanks to Forsakenlad who developed the new forum template  _O_

De reacties zijn gesloten.
27-09-2005 om 21:16 uur

Ik ben waarschijnlijk niet de meest onpartijdige in dezen  :@, maar ik vind het erg mooi  *O*.

27-09-2005 om 21:17 uur

Dat ziet er toppie uit Mark
Het wordt steeds mooier hier (en het was al mooi :) )

27-09-2005 om 21:27 uur

Mark, het ziet er zo op het screenshot netjes en overzichtelijk uit!

Als er opmerkingen zijn als het draait dan hoor je het!  :P

Annelies

28-09-2005 om 08:51 uur

hoi!

ik vind het erg mooi die nieuwe stijl! en alles doet het bij mij ineens veel beter, ik had al een paar dage moeite met het opkomen op de site en het plaatsen van berichten maar nu gaat het als een trein *O*(maar t kan ook aan de verbinding liggen:P)

groetjes nina

28-09-2005 om 08:53 uur
Reactie op nina

hoi!

ik vind het erg mooi die nieuwe stijl! en alles doet het bij mij ineens veel beter, ik had al een paar dage moeite met het opkomen op de site en het plaatsen van berichten maar nu gaat het als een trein *O*(maar t kan ook aan de verbinding liggen:P)

groetjes nina

Dat laatste ligt denk ik aan de server, want ik had er ook last van!

Maar het is mooi hoor Mark  ;) :s) _O_ *O*

28-09-2005 om 10:03 uur

ohooooooooooooooooooo _O_ mooi hoor mark  _O_

28-09-2005 om 10:10 uur

Heel mooi hoor. Ik hou van blauw! :s)

28-09-2005 om 10:19 uur

De website is echt prachtig!!!! Alles zit er beter uit! Ook al was het vorige forum ook al mooi.
Het ziet er vrolijk en welkom uit.

Misschien nog iets voor de zijkanten?

29-12-2005 om 16:36 uur
Reactie op Famke

De website is echt prachtig!!!! Alles zit er beter uit! Ook al was het vorige forum ook al mooi.
Het ziet er vrolijk en welkom uit.

Misschien nog iets voor de zijkanten?

De zijkanten zijn vandaag aangepast in een rustigere en warmere kleur. Mensen die hun resolutie hebben staan op 800x600 zullen hier nagenoeg niets van merken maar bij een resolutie vanaf 1024x768 is het duidelijk zichtbaar  *)

28-09-2005 om 10:54 uur

Wauw zeg, de site wordt elke keer weer mooier!
Heel goed gedaan Mark!

Callie