Astma Forum nieuwe stijl

Dit topic is gesloten
MarkMark Gebruiker
edited september 2005 in Mededelingen
Het Astma Forum groeit en om die reden bieden wij graag een duidelijker en professioneler uiterlijk van het forum aan. Zowel gasten als alle leden zullen hierop worden ingesteld. Dit zal vanavond omstreeks 10.30 uur pm gebeuren  :s)

Het inloggen zal enigzins anders gaan dan dat het momenteel gaat. Een inlogbox is namelijk niet meer aanwezig bovenaan. Om in te loggen op het forum dien je te klikken op 'Inloggen' links bovenaan onder het logo danwel op 'login' bovenaan het scherm in het midden.
Je komt vervolgens in een inlogscherm wat voor zich mag spreken (zie hieronder). Wil je onbeperkt ingelogd blijven qua tijd, vink dan even het hokje 'Blijf ingelogd' aan.

Hieronder tref je een screenshot (thumbnail) van het nieuwe uiterlijk van het forum (bovenaan het deel waar je kunt klikken om in te loggen; onderaan het inlogscherm dat dan verschijnt). Waar de rode uitroeptekens staan zijn de plaatsen waar je kunt klikken om in te loggen op het forum.

astmaforum2hv.th.jpg

Voor leden die niet kunnen wennen aan dit nieuwe uiterlijk bestaat de mogelijkheid dit te wijzigen binnen het profiel. Als je klikt op 'profiel' en voorts op 'Lay out' voorkeuren dan kun je hier het thema wijzigen. Mocht je hier niet uitkomen en wil je toch de 'oude stijl' van het forum, mail dan even naar: info@astmaforum.nl

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties hierover. Jullie mening wordt dan ook gewaardeerd en kan binnen dit topic worden gegeven.

Wij bedanken Forsakenlad die deze template voor ons forum heeft ontworpen.
Special thanks to Forsakenlad who developed the new forum template  _O_
Ga naar laatste reactie«1

Reacties

• EstherEsther Gebruiker
    Ik ben waarschijnlijk niet de meest onpartijdige in dezen  :@, maar ik vind het erg mooi  *O*.
  • buzzerbuzzer Gebruiker
    Dat ziet er toppie uit Mark
    Het wordt steeds mooier hier (en het was al mooi :) )
  • ZerosizZerosiz Gebruiker
    Mark, het ziet er zo op het screenshot netjes en overzichtelijk uit!

Als er opmerkingen zijn als het draait dan hoor je het!  :P

Annelies
  • ninanina Gebruiker
    hoi!

ik vind het erg mooi die nieuwe stijl! en alles doet het bij mij ineens veel beter, ik had al een paar dage moeite met het opkomen op de site en het plaatsen van berichten maar nu gaat het als een trein *O*(maar t kan ook aan de verbinding liggen:P)

groetjes nina
  • TeigetjeTeigetje Gebruiker
    op 1127890280:

hoi!

ik vind het erg mooi die nieuwe stijl! en alles doet het bij mij ineens veel beter, ik had al een paar dage moeite met het opkomen op de site en het plaatsen van berichten maar nu gaat het als een trein *O*(maar t kan ook aan de verbinding liggen:P)

groetjes nina

Dat laatste ligt denk ik aan de server, want ik had er ook last van!

Maar het is mooi hoor Mark  ;) :s) _O_ *O*
  • ukkieukkie Gebruiker
    ohooooooooooooooooooo _O_ mooi hoor mark  _O_
  • Hilde1984Hilde1984 Gebruiker
    Heel mooi hoor. Ik hou van blauw! :s)
  • AnnekeMAnnekeM Gebruiker
    De website is echt prachtig!!!! Alles zit er beter uit! Ook al was het vorige forum ook al mooi.
    Het ziet er vrolijk en welkom uit.

Misschien nog iets voor de zijkanten?
  • calliecallie Gebruiker
    Wauw zeg, de site wordt elke keer weer mooier!
    Heel goed gedaan Mark!

Callie
  • JaimeeJaimee Gebruiker
    Ziet er echt netjes uit hoor! ^O^ Groetjes Jaimee
  • kaatjekaatje Gebruiker
    Nou ik dacht al dat ik iets met mijn ogen had. Maar ik vind het mooi.
    Moet er natuurlijk wel even aan wennen kijken hoe alles nu moet maar dat went snel genoeg.
    Had inderdaad de laatste dagen ook steeds problemen kon ook niet op de site komen en als ik erop was en iets wilde lezen kreeg ik weer dat de site niet beschikbaar was. Maar dacht inderdaad dat het aan @home lag.
  • mariamaria Gebruiker
      ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^Geweldig, ziet er vrolijk en vriendelijk uit. ^O^ ^O^ ^O^Mijn complimenten Mark.

groetjes, maria :W
  • buzzerbuzzer Gebruiker
    Nu het werkzaam is: het werkt prima, en het lojkt inderdaad veel sneller te werken ook.
    Mooi zo !!!!
  • maritmarit Gebruiker
    hoi
    goede verbetering ziet er prachtig uit
    en tot nu toe geen haperingen meer
    marit
  • forsakenladforsakenlad Gebruiker
    Although I can't understand all the replies written, from the smilies, I can tell that you guys have liked the theme. I would like to thank Mark for apperciating my work. I would happy if someone can translate this ;)
  • EstherEsther Gebruiker
    op 1127936244:

Although I can't understand all the replies written, from the smilies, I can tell that you guys have liked the theme. I would like to thank Mark for apperciating my work. I would happy if someone can translate this ;)

The forum template you created is absolutely great :). Thanks for helping us, that was very kind of you :*.
    Thanks for all your hard work and commitment. It is much appreciated *O*. 
  • buzzerbuzzer Gebruiker
    op 1127936244:

you did a very well job.  The template you made is excellent :)
    Thanks al lot ^O^
  • MarkMark Gebruiker
    Wij hebben gehoor gegeven aan het verzoek een apart board te openen voor Jongeren  8-)
    Het is echter van belang dat hier wél over astma wordt gesproken en de invloeden hiervan op je dagelijkse leven.

Voor algemene topics verwijzen wij naar General Chat, en School en Werk blijft ook gescheiden.
    Wij vertrouwen erop met dit nieuwe board te kunnen voldoen aan een ieders wensen  :s)
  • ninanina Gebruiker
    jaaaa ik als jongere ben er erg blij mee!tof hoor! ^O^

groetjes nina
  • forsakenladforsakenlad Gebruiker
    Apperciate all your comments, btw you have a real nice smiley set :) *O*
  • MarkMark Gebruiker
    Bovenaan het forum menu hebben wij een extra button toegevoegd contact.gif

Middels deze button kom je terecht op een eenvoudig e-mail formulier welke opent in een apart venster.

Mocht je contact met ons willen opnemen dan kan dat via dat formulier.
  • MarkMark Gebruiker
    Er zijn wederom een aantal aanpassingen doorgevoerd. Zo zijn ondermeer de sterren verwijdert.
    De crewleden zijn nu te herkennen aan hun opvallende kleur en niet meer aan grotere sterren  :s)

Daarnaast staat niet langer onder je naam (naast het bericht) het aantal berichten welke je hebt gepost.
    Dit is overigens nog wél te zien in je profiel  :Y
  • AnnekeMAnnekeM Gebruiker
    op 1135599227:

Er zijn wederom een aantal aanpassingen doorgevoerd. Zo zijn ondermeer de sterren verwijdert.
    De crewleden zijn nu te herkennen aan hun opvallende kleur en niet meer aan grotere sterren  :s)

Daarnaast staat niet langer onder je naam (naast het bericht) het aantal berichten welke je hebt gepost.
    Dit is overigens nog wél te zien in je profiel  :Y

De kleurtjes viel mij gisteravond meteen al op :) Vond het al zo opvallend dat ik iets roods zag op het forum ;) en toen zag ik zelf dat mijn naam groen is. Waar is mijn mooie blauwe kleur gebleven :'(
    Ziet er allemaal goed uit!  ^O^
  • MarkMark Gebruiker
    op 1128200731:

Thank you ever so much for designing our new logo Forsaken, it's great  _O_
  • EstherEsther Gebruiker
    op 1135719471:

op 1128200731:

Thank you ever so much for designing our new logo Forsaken, it's great  _O_
    Heel mooi idd O+.

Thanks Forsakenlad :*.
  • Astma ForumAstma Forum Gebruiker
    op 1127895584:

De website is echt prachtig!!!! Alles zit er beter uit! Ook al was het vorige forum ook al mooi.
    Het ziet er vrolijk en welkom uit.

Misschien nog iets voor de zijkanten?

De zijkanten zijn vandaag aangepast in een rustigere en warmere kleur. Mensen die hun resolutie hebben staan op 800x600 zullen hier nagenoeg niets van merken maar bij een resolutie vanaf 1024x768 is het duidelijk zichtbaar  *)
  • MiranMiran Gebruiker
    Ja ziet er allemaal geweldig uit  _O_

Ik ontdekte ook net dat je kan zien hoeveel mensen er vandaag online zijn en zijn geweest
    ...wat leuk!  *)

Groetjes Miranda
    op 1135878222:

Ja ziet er allemaal geweldig uit  _O_

Ik ontdekte ook net dat je kan zien hoeveel mensen er vandaag online zijn en zijn geweest
    ...wat leuk!  *)

Groetjes Miranda

Leuk dat het je opvalt. Wij hebben inderdaad sinds gisteren de mogelijkheid om te laten zien welke leden op een dag online komen (ingelogd zijn geweest)  :Y

online2day5wt.th.gif
  • MiranMiran Gebruiker
    50 leden op 1 dag online....LEUK!  *O*

We gaan de goede kant op!  :Y

Groetjes Miranda
    De FAQ pagina is vandaag geïntegreerd in het forum zélf. Onder de button: faq.gif
    vind je de Astma Forum Crewleden, hun taken alsook de Astma Forum Policy.
Dit topic is gesloten