Thema februari 2007 - Bewegen en astma

01-02-2007 om 13:17 uur Gesloten

Alweer een nieuwe maand en zodoende een nieuw thema op partnersite: astma altijd anders.nl

Het thema voor de maand februari 2007 is Bewegen en astma. Aan bod komen onder meer de volgende artikelen:

* Beweeg jij voldoende?
* De laatste trends
* Beweeg mee met het astmafonds
* Sporttuin voor kinderen
* Topsport met astma
* Bekijk ook: My New York Marathon

Interessante en ook nu weer geheel nieuwe artikelen welke absoluut het lezen waard zijn. Voorts kun je ook de laatste ervaringen van de bloggers lezen, kortom genoeg redenen en updates om de site te (blijven) bezoeken!

Een van de voorgaande thema's gemist? Geen probleem, ook de artikelen van de voorgaande maanden kun je terugvinden in het archief op de website: astma altijd anders.nl

Wij wensen iedereen weer, evenals altijd, veel interactief (lees) plezier  ^O^
Mocht je willen reageren op de website en/of feedback willen geven dan kan dat binnen dit topic!

De inschrijfmodule voor de nieuwsbrief van astma altijd anders actief is inmiddels al enkele maanden actief. In deze nieuwsbrief tref je informatie over de ontwikkelingen op het gebied van astma en de website van astma altijd anders.nl

Je kunt je aanmelden door hier te klikken  :)

De reacties zijn gesloten.
10-02-2007 om 01:58 uur

Zijn er hier op het forum, anders dan Puffende Diesel, nog meer mensen die zich hebben opgegeven voor de NY Marathon? Zelf kan ik me absoluut niet voorstellen dat ik daartoe ooit in staat zou zijn  :N

10-02-2007 om 14:14 uur
Reactie op Stuart

Zijn er hier op het forum, anders dan Puffende Diesel, nog meer mensen die zich hebben opgegeven voor de NY Marathon? Zelf kan ik me absoluut niet voorstellen dat ik daartoe ooit in staat zou zijn  :N

Zowel Bex* Communicatie als AstraZeneca hebben aan mij gevraagd of ik hier niet aan mee zou willen doen maar dat lijkt me niet echt verstandig. Ik heb niets met hardlopen (understatement) en zie mezelf ook niet in staat om zo'n enorme afstand te lopen; zo goed is mijn conditie nou ook weer niet. Ik zou waarschijnlijk al na 3 kilometer afhaken ben ik bang  ;D
Gelukkig ben ik al eens in New York geweest dus dat is niet genoeg motivatie om het tóch te proberen  ;)