Benauwd en Misselijk....? Ophoging seretide en onrust???

02-02-2007 om 20:06 uur

Hoi allemaal...?

Weten jullie hier iets van.... zijn jullie ook wel eens misselijk na een aaval. of miselijk als je gewoon benauwd bent....?
En mijn seretide of nouje de flixotide die daarin zit is flink opgehoogd en ik ben toch gejaagd. niet normaal. lijkt wel of ik compleet in de stress zit. of mijn voeten jeuken van onrust. en mijn benen enzo. Om gek van de worden. De HA zei dat het nog even ging duren...... dat het werkt. een dag of 10. Maar nu na 5 dagen ben ik dus heel onrustig. En nog steeds benauwd. hoewel de PF toch omhoog gaat.  Gisteren een vreselijke aanval gehad. waarbij ventolin meesterlijk hielp.

Login of registreer om te reageren
02-02-2007 om 20:12 uur

vroeger toen er nog geen ventolin beschikbaar was voor kinderen moest ik altijd na een aanval overgeven ,dat was op zich best prettig want dan spugde ik ook het slijm uit,wat mij enorm opluchte.
nu is het zo dat ik niet meer moet overgeven,maar een misselijk gevoel heb ik er soms nog steeds bij.
toendertijd waren er ook niet echt onstekkingsremmers,dus of het daar aan ligt weet ik niet

Login of registreer om te reageren
02-02-2007 om 20:20 uur

@inge, je verhaal van misselijkheid herken ik niet, ik heb juist de neiging te gaan eten als ik benauwd ben.... snap daar ook niks van. Word van benauwdheid ook onrustig.
Het onrustig gejaagd en onrustig zijn door verhonging van de flixotide herken ik heel erg. En ook was ik dan snel grienerig.
Nu heb ik qvar en zijn deze problemen zo goed als over als ik de medicatie verhoog. :W

Login of registreer om te reageren
02-02-2007 om 20:24 uur

dankjullie wel voor jullie antwoord....... Gek is dat he....

Login of registreer om te reageren
02-02-2007 om 21:34 uur

Hoii,
Mijn seretide iss ook opgehoogd. Ik heb de eerste 2 weken dan ook een opgejaagd gevoel gehadd. De eerste week kon ik ook niet veel hebben (snell hoofdpijn enz) Iki heb verder geen piekstroommeterrr maar benauwd ben ik nu ook nog steeds dagelijks  :-\.

Ik ben ook vakerr moe/misselijk na een aanval. Misschien dat het komt doordat je veel druk zet op je alles zet rond je buik  :?. Als ik het gewoon benauwd heb ben ik niet misselijk.

Login of registreer om te reageren
03-02-2007 om 09:16 uur

hej inge...

had ik ook hoor :P, ik denk dat je je geen zorgen om moet maken maar het is natuurlijki wel lastig...

succes!!!

kus hester

Login of registreer om te reageren
03-02-2007 om 10:05 uur

hoi inge, misselijk ben ik ook meestal na een aanval als ik vol zit en benauwd heb kan ik zoiezo ook niet eten dus ik denk dat het allemaal ook een beetje op je maag werkt.
groetjesxx

Login of registreer om te reageren
03-02-2007 om 13:03 uur

hey hey Inge,

ik ben ook vaak misselijk als ik een aanval heb gehad....vet raar idd...zou niet weten waar het van komt..maar lastig is het idd....
verder ben ik ook onrustig van med maar van welke ik zou het niet weten..is wel vervelend als je niet even lekker even kan zitten, je hebt de hele tijd het idee dat je moet bewegen

liefs xxx
susan

Login of registreer om te reageren
03-02-2007 om 13:29 uur

ik heb altijd het idee dat de onrust niet word veroorzaakt door de medicijnen maar door het benauwd zijn zelf,daarom slik ik ook af en toe oxazepam en dat helpt enorm om rustig te worden,waardoor je het automatisch ook minder benauwd hebt

Login of registreer om te reageren
03-02-2007 om 16:07 uur

@dac tja dat zou ook weer kunnen... poewee lastig allemaal...
@susan erg he..... ik denk van de ontstekings remmer.. gevoel aslof je lijf van binnen jeukt. moet maar bewegen grrrr.
@gigi ik denk dat toch ook ja..... ik ben wel een goede eten maar de laatste tijd als ik er aan denk word ik al misselijk. vandaag gaat het eindelijk weer beter...
@hester. dankje gelukkig maak ik me geen zorgen word dr alleen gek van...
@ troetel dan denk ik toch idd de ontstekingsremmer. erg is dat je... je voelt je te moe om wat te doen maar van binnen voel je, je zo opgejaagd dat je zoo 60 rondjes zou willen lopen om het gvoel kwijt te zijn... maarja.... gaat niet he :P:P:P

Login of registreer om te reageren
24-08-2020 om 06:33 uur

Ha Inge, ik heb ook zeker weleens een onwel gevoel gehad van Symbicort, een variant op Seretide. Dus dat kan! Betekent dat de dosis te hoog is voor je lichaam, waarschijnlijk. Ook angst en onrust is een bijwerking van de langwerkende luchtwegverwijder in Seretide. Sterkte!

Login of registreer om te reageren