Forumgame: Vragenuurtje 4

17-07-2007 om 20:49 uur Gesloten
Reactie op Inge85

Als ik wer beter ben..... jij hardlopen ik skeeleren... als ik iets geweldig leuk vind ik het wel skeeleren... ik kon echt kilometers... toch wel zo n 10 a 15 met een goede virendin.... sinds zij verhuisd is, is dat versloft.. vet jammer maar ik ga het zeker oppakken....

Wat voor werk doe je en vind je het leuk wat vind je er dan zo leuk aan ?

Ik ben productiemanager bij een cateringbedrijf wat maaltijden maakt voor ziekenhuizen en ouderenzorg.
Leiding geven aan mensen, een team maken vind ik een van de leukste aspecten.

Strand of bos

De reacties zijn gesloten.
17-07-2007 om 20:53 uur

Strand of bos ?? vroeg PD

Doe maar strand om een lekker end te wandelen maar niet de hele dag op liggen.. dus moet het iets koeler zijn.. .en bos zo in de herfst heerlijk door die bladeren wandelen.....

Nachtdienst of dagdienst

17-07-2007 om 20:58 uur
Reactie op Inge85

Strand of bos ?? vroeg PD

Doe maar strand om een lekker end te wandelen maar niet de hele dag op liggen.. dus moet het iets koeler zijn.. .en bos zo in de herfst heerlijk door die bladeren wandelen.....

Nachtdienst of dagdienst

nachtdienst, heerlijk en smorgens als je naar huis gaat de slaperige koppen bij een tram of bushalte.
en ik denk ik ga me bed in.
en de tijd gaat lekker hard.

boterham met kaas of jam

17-07-2007 om 21:04 uur

Ligt eraan wat voor boterham... als het een donkerbruine is graag met kaas... maar een witte graag met jam.... mmmm heerlijk...

Discotheek of knalfuif

17-07-2007 om 21:10 uur
Reactie op Inge85

Ligt eraan wat voor boterham... als het een donkerbruine is graag met kaas... maar een witte graag met jam.... mmmm heerlijk...

Discotheek of knalfuif

Discotheek

Dansen op mijn manier heerlijk.

Bruine kroeg of  teras

17-07-2007 om 21:12 uur

[quote author=Puffende Diesel link=topic=4135.msg75424#msg75424 date=1184699450]
Discotheek

Dansen op mijn manier heerlijk.

Bruine kroeg of  teras

[/quote]doe maar een terras heeerlijk in de zon met jawel: een rosé tje :P

vlees of vis

17-07-2007 om 21:14 uur
Reactie op Inge85

doe maar een terras heeerlijk in de zon met jawel: een rosé tje :P

vlees of vis

Vlees, biefstuk of een Tbone stuk met een koude rakker erbij.
Pollens, ik krijg honger.

Musli met koude melk of yoghurt.

17-07-2007 om 21:15 uur

musli hoort in mijn ogen met yoghurt..... dat andere hoe heet dat ook alweer.. pff weet het ff niet meer helaas... dat met koude melk....

zwemmen of schaatsten....    ( als je voor schaatsen kiest: schaatsen of skieen ? )

17-07-2007 om 21:17 uur
Reactie op Inge85

musli hoort in mijn ogen met yoghurt..... dat andere hoe heet dat ook alweer.. pff weet het ff niet meer helaas... dat met koude melk....

zwemmen of schaatsten....    ( als je voor schaatsen kiest: schaatsen of skieen ? )

Schaatsen vind ik te koud voor, ok zwemmen.

Broodje kroket of rosbief.

17-07-2007 om 21:19 uur

[quote author=Puffende Diesel link=topic=4135.msg75433#msg75433 date=1184699869]
Schaatsen vind ik te koud voor, ok zwemmen.

Broodje kroket of rosbief.

[/quote]Beiden erg lekker.... een broodje kroket moet niet te vaak... rosbief wel lekker vaak.. is wel duurder denk ik :P

patat of salade

17-07-2007 om 21:26 uur
Reactie op Inge85

Beiden erg lekker.... een broodje kroket moet niet te vaak... rosbief wel lekker vaak.. is wel duurder denk ik :P

patat of salade

Patat op zijn tijd.
Salade met Feta en gerookt kip. :)

Broodje gezond of een frikandel