Reageren op oude berichtjes

18-10-2005 om 21:58 uur Gesloten

Hallo allemaal,

Zoals ik al schreef, ben ik sinds kort lid van dit forum. Ik wil graag even iets zeggen. Er staan eigenlijk best veel berichtjes, die mij aanspreken, maar dat is dan al zolang geleden gepost, dat ik het raar vind, om daar nog op te reageren.

Dat wilde ik eigenlijk heel graag even kwijt.

Verder ben ik blij, dat ik mij aangemeld heb.

Groetjes Ina. *O*

De reacties zijn gesloten.
18-10-2005 om 22:06 uur

reageer gerust op alle berichten die je aanspreken Ina! Daar staan ze tenslotte voor!

Groetjes Martha

19-10-2005 om 09:26 uur
Reactie op Teigetje

reageer gerust op alle berichten die je aanspreken Ina! Daar staan ze tenslotte voor!

Groetjes Martha

Inderdaad, bovendien breng je op die manier de wat oudere berichtjes weer onder de aandacht, en misschien hebben de mensen inmiddels weer nieuwe/andere ervaringen die ze willen delen :).

19-10-2005 om 21:46 uur
Reactie op Ina

Hallo allemaal,

Zoals ik al schreef, ben ik sinds kort lid van dit forum. Ik wil graag even iets zeggen. Er staan eigenlijk best veel berichtjes, die mij aanspreken, maar dat is dan al zolang geleden gepost, dat ik het raar vind, om daar nog op te reageren.

Dat wilde ik eigenlijk heel graag even kwijt.

Verder ben ik blij, dat ik mij aangemeld heb.

Groetjes Ina. *O*

Hoi Ina
Tuurlijk reageer maar op die oude verhaaltjes hoor, wie weet kom jij weer met een heel ander gepreksstof.
Groetjes Ria 

19-10-2005 om 22:25 uur

graag zelfs, er zijn inmiddels veel meer mensen die reageren, dus wellicht blaas je een onderwerp een nieuw leven in :)

20-10-2005 om 23:22 uur

Dankjewel voor jullie leuke berichtjes terug. Ik ga morgen direct even op sommige onderwerpen reager, dus jullie horen dan wel weer iets van mij.

Groetjes Ina. *)

21-10-2005 om 09:11 uur
Reactie op Ina

Dankjewel voor jullie leuke berichtjes terug. Ik ga morgen direct even op sommige onderwerpen reager, dus jullie horen dan wel weer iets van mij.

Groetjes Ina. *)

heel goed :)  voel je niet bezwaard om ergens op te reageren :)

22-10-2005 om 01:31 uur

Prima, als iets oudere topics weer wat leven wordt ingeblazen. Als er een tijdje niet is gereageerd betekend dat niet dat een onderwerp is gesloten. Het is naar mijn idee juist wenselijk dat er ook in oudere topics wordt gereageerd en niet alleen in de meest recente topics  :)

26-10-2005 om 23:06 uur

Hoi peter en Suart,

Ook jullie bedankt voor jullie reacties. Ik ben al bezig, om oude berichtjes te lezen en net als ik al schreef:"Er zit echt wel iets bij, waar ik op reageer."

Groetjes Ina.