Heb je nog gesport vandaag? (16)

Dit topic is gesloten
157»

Reacties

• TicalTical Gebruiker
    op 1206367176:

@Tical: Hoe is 't met je spieren? Wel knap hoor, al dat hardlopen!

Hier hebben we niet veel bijzonders gedaan moet ik toegeven... gister denk amper een halfuurtje gedanst... that's it. Moet deze week nog wel wat actiever worden wil ik mijn lessen voor komende week op orde hebben, haha.

Evi, succes met het lessen! ^O^

En.. bedankt voor het compliment, maar ik vind aan jazzballet doen en daar les in geven juist heel knap! ^O^

Over de spieren: die worden weer beter gelukkig, 't kwam van het extreme hoesten. Een weekje 's avonds een spierontspanner innemen heeft zo goed gewerkt, dat ik er nu niets meer voor hoef in te nemen.  :) En dat is maar goed ook, want van zo'n spierontspanner word je vreselijk sloom...

Vandaag en gisteren heb ik 2 uur gewandeld, want - verslaafd of niet - hardlopen zag ik even echt niet zitten. :P 't Was voor m'n hond wel erg fijn, al dat wandelen! Kon ze ook weer lekker rennen en zwemmen!  *O* Die is pas echt sportief!  *O*
  • *J10e**J10e* Gebruiker
    Vanmorgen heb ik weer 20 minuutjes gehardloopt :Y
  • TicalTical Gebruiker
    @Jantine: jij gaat wel snel, zeg! Nu al 20 minuten! Top!  ^O^

@Hanna: heb je nog lekker gefietst?

Gisteren heb ik 45 minuten hardgelopen. :) Ik kreeg wel wat meer last van de spieren in m'n rug en zij, maar ja. Die kunnen vandaag weer tot rust komen bij het wandelen. ;)
  • Hanna41Hanna41 Gebruiker
    op 1206689913:

@Jantine: jij gaat wel snel, zeg! Nu al 20 minuten! Top!  ^O^

@Hanna: heb je nog lekker gefietst?

Gisteren heb ik 45 minuten hardgelopen. :) Ik kreeg wel wat meer last van de spieren in m'n rug en zij, maar ja. Die kunnen vandaag weer tot rust komen bij het wandelen. ;)

Hoi Jazeker heb ik nog lekker gefietst. Was wel heel koud maar kon even mijn energie weg trappen.
    Ohhw het seizoen voor de tennisclub start zo meteen weer,ik heb er nu al zin in.
    Zondag wilde ik als mooi weer is weer lekker op mijn fietsje stappen. verder heb ik deze week niet zoveel gedaan. Moe en verkouden hoofdpijn algehele maleise.. :N
  • TicalTical Gebruiker
    @Hanna: ik help je hopen dat het zondag goed fietsweer is! :Y

Vandaag heb ik 2 uur en een kwartier gewandeld. De spieren zijn er van opgeknapt :Y - ook van het middagdutje... ;) had weer 's bar slecht geslapen...
  • suuske1981suuske1981 Gebruiker
    Morgen als het voetballen door gaat met een team hoger voetballen.
    Ik hoop dat het dan weer goed gaat ;)
    Vandaag met het 2e meegevoetbald, met een team hoger.
    En oh wat ging het goed. Ik heb ook helemaal geen last gehad van mijn inspanningsastma, en dat terwijl ik meer heb gelopen dan normaal in mijn eigen team.
    Ik had zelfs in de rust een compliment gehad. Want alleen de keeper en de verdedigers stonden goed te voetballen, en ik als enigste op het middenveld. Wel leuk: een team hoger spelen en dan meteen complimenten krijgen.
    Zelfs van de trainer van de tegenstander, maar ja die mag me ook graag ;)

Helaas heb ik de wedstrijd niet uit kunnen spelen. De eerst helft blokte ik al een bal met mijn voet en dat ging niet helemaal goed. En de 2e helft kwam een bal erg hard aan en ik blokte die met mijn voet, kwam hij precies op dezelfde plek. Ik heb er nu nog last van en mocht er dus niet meer in van 1 van de trainers.
    Maar hij bedankte mij wel :)
    Hihi de eerste keer dat ik met dat team voetbalde en hij was leider zei hij: kun je niet elke week met ons meevoetballen. Hij vindt mij zo goed. Leuk om te horen.
    Zelfs complimenten gehad van medespelers.

Die stomme voet/enkel ook. Het is net onder die bal van mijn enkel. Enkelband??? Ik weet het niet. Ik weet alleen dat het zeer doet. En dat ik het al eens eerder gehad heb (bij een uitwedstrijd) ongeveer een maand geleden denk ik.
    Ik kijk wel of ik maandag kan en ga trainen, misschien rustig aan. En anders zaterdag maar weer voetballen.
    En misschien moet ik er eens naar laten kijken woensdag door de huisarts of maandag als ik kan gaan trainen er naar vragen aan degene die daar erg medisch is.

Het kan zijn dat ik komend seizoen vast in dit team sta. We zullen zien.
    Ik vind het nog niet erg om dan af en toe met het team lager mee te voetballen.
  • TicalTical Gebruiker
    Zoo! ^O^ Wat fijn, Suuske,al die complimenten weer, zelfs bij het spelen in het hogere team!  *O* En helemaal geen last van je inspanningsastma! Dat is helemaal erg fijn!  *O*

Sterkte met je voet/enkel. Hopelijk is die maandag al voldoende opgeknapt, zodat je naar de training kan. :)
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    voetbalsuus: top!!! als ik je verhalen lees vind ik dat ik je gewoon voetbal suus moet blijven noemen  *O*
    tical: lekker he, dat wandelen, mooie afwisseling bij het rennen  :Y
    Hanna, heerlijk he, dat het tennis seizoen weer bijna begint!  :+

ik heb na mijn werk nog 75 minuten gewandeld!  :)

op 1206800257:

voetbalsuus: top!!! als ik je verhalen lees vind ik dat ik je gewoon voetbal suus moet blijven noemen  *O*

Jullie mogen me allemaal voetbalsuuske noemen. Mooie naam ;)

Ik voetbal dan wel bij het g-voetbal en dat niveau is wel lager als bij het gewone voetbal. Maar ja maakt niet uit.
    Het is voor mij de mogelijkheid om toch te voetballen met die spieraandoening.

Na het koelen gaat het al wat beter met mijn enkel. Moet hem ook blijven bewegen zei de trainer. Had die net aan de foon.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    op 1206810519:

Jullie mogen me allemaal voetbalsuuske noemen. Mooie naam ;)

Ik voetbal dan wel bij het g-voetbal en dat niveau is wel lager als bij het gewone voetbal. Maar ja maakt niet uit.
    Het is voor mij de mogelijkheid om toch te voetballen met die spieraandoening.

Na het koelen gaat het al wat beter met mijn enkel. Moet hem ook blijven bewegen zei de trainer. Had die net aan de foon.

Ha, alsof het wat uitmaakt dat je in een lager niveau voetbalt.... :X Dat maakt helemaal niks uit!
    Als ik lichamelijk helemaal gezond zou zijn zou ik ook meer kunnen op sportgebied, had ik vast de marathon gelopen..... maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, ben nu blij met alles wat ik sport!  ;)
    ik vindt het TOP dat je al je verhalen zo vrolijk opschrijft! lekker blijven doen he  :Y

ik hoop dat je enkel snel normaal gaat doen!
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    Applausje voor jullie! Wat zijn jullie de laatste dagen allemaal lekker actief geweest zeg! *O* Tical en J10 met 't hardlopen, Hanna met 't fietsen, suuske met 't voetballen en Ems met 't wandelen! #O#

Heb zelf laatste dagen weinig uitgevoerd... nou ja weinig... niets :X
    Maar morgen hoop ik weer even te gaan dansen.
  • GwennyGwenny Administrator , Gebruiker, Schrijver, Moderator
    Voor mij was er geen voetbal deze week de wedstrijd was afkeurd en ook tot 2 keer toe de training ivm veel te veel regen die gevallen is!
    Nu heb ik maar wat extra gefietst want ik voel me gelijk een klein zwijntje die zn energie niet kwijt kan.
    Naja van de week word het beter weer beloven ze dus ik hoop het dat ik dan weer lekker mag ballen :)
    @suuske top hoor dat je met het 2de mee gebalt hebt!
    Nu nog voor je hopen dat je enkel snel weer beter gaat!
    Gwenny, erg he als je niet kunt voetballen.
    Ik geloof dat gisteren mijn voet een beetje raar geklapt is met een blokken van de bal. Dit is tenminste wat ik hoorde van de trainer van de tegenstander en 1 van mijn eigen trainers die er vlakbij stonden.
    Ook ik hoop dus dat het snel beter gaat met mijn enkel/voet. Want ja ook ik kan niet zonder voetbal ;)
    En anders sla ik morgen de training over en hoop ik dat ik zaterdag weer gewoon kan voetballen.
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Mijn vriend en ik wilden gisteren gaan zwemmen maar ons bed lag zo lekker dat we niet meer gegaan zijn. Misschien van de week of volgend weekend beter. Als het droger weer wordt wil ik ook gaan fietsen naar m'n stage. Dan heb ik alleen daarvan al een half uurtje beweging per dag.
  • Hilde1984Hilde1984 Gebruiker
    Ik heb gisteren aerobics gedaan. Na een kwartier weer benauwd, gepuft en gelukkig na 10 minuten weer in staat om mee te doen. Baal er wel van dat ik binnen een week 2 keer benauwd ben geworden van het sporten. Maar goed, we gaan gewoon door tot mijn buikje eraf is  :Y
  • MirMir Gebruiker
    Heb vandaag weer een 18 km lange etappe van het Veluwe-zwerfpad gelopen. Prachtige wandeling, reigers, padden, en wilde runderen gezien. De naam "Zwerfpad" was wel goed gekozen...klimmen over bomen, waden door plassen en na afloop dus modder tot aan de knieen :Y Merkte dat ik wel wat last van mijn longen kreeg in het bos (ben o.a. allergisch voor boompollen en grassen) Dus nog maar even wachten met medicatie afbouwen ;( Balen aan de ene kant, maar moet ook nuchter zijn: nog maar 1-2 weken geleden ging het een heel stuk slechter en daarvan toch weer opgeknapt... Dat afbouwen komt dus vast ook snel ;)
  • StardustStardust Gebruiker
    :o  ik ben wezen fitnessen :X
  • Hilde1984Hilde1984 Gebruiker
    op 1206983331:

:o   ik ben wezen fitnessen :X

Wat goed stardust! Was het niet leuk?
  • MirMir Gebruiker
    SD: wat goed zeg ^O^ Hoe vond je het fitnessen? :?

Ik heb net nog een bonusrondje gefietst 9na al dat gewandel vandaag); lekker genieten van het mooie weer *O*
Dit topic is gesloten