Forumgame: Vragenuurtje 9

13-07-2008 om 17:49 uur Gesloten

de laatste vraag ;)

Reactie op sammytjhuu

Mijn paard :Y
(kat en hond ;))

Wat is je lievelingsdier? :)

De reacties zijn gesloten.
13-07-2008 om 21:23 uur

Mijn lievelingsdier dat is een moeilijke, ben nogal een dierenliefhebber  :P. Maar de capibara vind ik het mooist  *) (tot nu toe) http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Capibara_2_edit.jpg

Geloof je in een volgend leven? En als je er in gelooft/ erin zou geloven als wat zou je terug willen komen en waarom?

17-07-2008 om 12:48 uur
Reactie op troetel

Geloof je in een volgend leven? En als je er in gelooft/ erin zou geloven als wat zou je terug willen komen en waarom?

ik weet het niej.. als ik terug kwam zou ik terug willen komen als een vogel,, maakt niet uit wat voor een..
die vrijheid;)

wat is je lievelingskleur?

17-07-2008 om 15:42 uur

mijn lievelingskleur is paars.

Wat is je favoriete dag van de week en waarom?

Weet je dat zeker Rianna? Vogels moeten vaak hardwerken voor overleven in de natuur, ze kunnen niet al hun jongen grootbrengen want er sterft een groot aantal door voedseltekort, ziektes of roofdieren. En ze staan zelf regelmatig bloot aan stress door roofdieren, ziektes, milieuproblemen, voedsel zoeken enz.

02-04-2009 om 20:23 uur
Reactie op bioloogje

mijn lievelingskleur is paars.

Wat is je favoriete dag van de week en waarom?

Weet je dat zeker Rianna? Vogels moeten vaak hardwerken voor overleven in de natuur, ze kunnen niet al hun jongen grootbrengen want er sterft een groot aantal door voedseltekort, ziektes of roofdieren. En ze staan zelf regelmatig bloot aan stress door roofdieren, ziektes, milieuproblemen, voedsel zoeken enz.

ik weet dat heel zeker! en ik weet de rest ook;)
maar toch..

mijn toekomstbeeld... pfff.. lerares engels worden, samen met mn vriend een huisje kopen, kindjes nemen, en dan heeeeeeeeeeeeeeel lang op mezelf blijven wonen, want een verzorgingshuis wil ik liever niet in..

binnen of buitenmens?

17-07-2008 om 15:55 uur

absoluut de donderdag :s). Geen idee waarom maar leuke dingen gebeuren bij vaak op de donderdag. Toeval geen idee ;). En de week is dan bijna voorbij dus komt het weekeinde eraan  *)

Waar zou je heen gaan als je van thuis wegliep?? (stel je woont nog thuis voor dege met een eiegen huisje  ;))

17-07-2008 om 18:02 uur

als ik van huis zou weglopen zou ik aar mn vriend gaan.. of naar mn vriendin.. hun ouders staan altijd voor me klaar en met mn problemen kan ik altijd bij ze terecht..

bioloogje..  ;D
ik ben liever een vogel als een mens..
als vogel heb je meer vrijheid en heb je minder verantwoordelijkheden,
zelfs een mens kan zijn eigen kinderen soms met moeite grootbrengen,, en sommige mensen hebben het het hele jaar moelijk om eten te krijgen ;)
tjja.. dus toch liever een vogel.. wat de consequenties ook mogen zijn;)

wat zou jij doen als je minister-predisent was

01-08-2008 om 00:05 uur

Ik zou veel aandacht besteden aan de gezondheid van de Nederlander, daarnaast ook aan defensie. We zitten in allerlei landen met onze soldaten, maar stel dat er hier oorlog uitbreekt? dat vraag ik me weleens af. Een betere verhouding tussen het hoogste en laagste loon zou ook niet verkeerd zijn ;) En betere voorzieningen voor studenten, zoals stufi voor hoelang je studie duurt, dus niet na 4 jaar meteen stop. Hierdoor zorg je ervoor dat mensen niet verder gaan studeren als ze dat willen, en ik vind dat iedereen daar de kans voor moet hebben :+
Allemaal erg idealistisch, vrees ik ;)

Met wie zou je wel eens een dagje willen ruilen en waarom?

01-08-2008 om 10:58 uur
Reactie op *J10e*

Ik zou veel aandacht besteden aan de gezondheid van de Nederlander, daarnaast ook aan defensie. We zitten in allerlei landen met onze soldaten, maar stel dat er hier oorlog uitbreekt? dat vraag ik me weleens af. Een betere verhouding tussen het hoogste en laagste loon zou ook niet verkeerd zijn ;) En betere voorzieningen voor studenten, zoals stufi voor hoelang je studie duurt, dus niet na 4 jaar meteen stop. Hierdoor zorg je ervoor dat mensen niet verder gaan studeren als ze dat willen, en ik vind dat iedereen daar de kans voor moet hebben :+
Allemaal erg idealistisch, vrees ik ;)

Met wie zou je wel eens een dagje willen ruilen en waarom?

met wie zou ik een dag willen ruilen.
ja het liefst zou ik met Ruth willen ruilen een Bijbelspersoon. die zoveel vertrouwen heeft in Naomi en in de God van Noami dat ze alles opgeeft wat ze heeft om met Noami mee te gaan en een nieuwe leven te beginnen.
Mozes ook een Bijbelspersoon, ik vind het zo knap dat hij ondanks zijn twijfels en angst toch naar de farao ging om hem te zeggen dat God wil dat Zijn volk wordt vrij gelaten. en omdat hij met hulp van God het volk heeft geleid naar het beloofte land.

in het heden en nu met wie ik dan wil ruimen uhhhhhhhh,
ik denk met Rebbecca st James,
vind het ene goede zangeres en vind dat ze goed wekr doet en sterk in het geloof staat.

een nieuwe vraag:

wat is ej leukste topic?

01-08-2008 om 11:09 uur

Mijn topic over de gesloten buitenwagen, omdat daar voor mijzelf een heel overzicht te vinden is over hoe alles gegaan was en hoe ik die periode ervaren heb.  :Y

Wat zou je graag op het Astmaforum willen toegevoegd zien ?

01-08-2008 om 11:14 uur
Reactie op rahimns

Mijn topic over de gesloten buitenwagen, omdat daar voor mijzelf een heel overzicht te vinden is over hoe alles gegaan was en hoe ik die periode ervaren heb.  :Y

Wat zou je graag op het Astmaforum willen toegevoegd zien ?

een chat, maar aj dat hoort denk ik neit op een forum thuis wete ik eigelijk niet.

wat zou je op een foprumdag willen doen? :P