Astma Forum 3 Jaar: Interview met MaaikeAF

04-08-2008 om 08:27 uur

Hoi Forummers,

Maandelijks willen we een interview met 1 van de leden gaan plaatsen.
Speciaal voor ons 3-jarig bestaan nu geen Forummer maar een crew-lid!
Dit zal bovendien gaan om een extra interview!
Het gaat er vooral om om 'elkaar' een beetje te leren kennen, dus het kan echt over van alles gaan.
Iedere maand word er een ander lid gezocht en belicht door middel van een interview waarvan de vragen steeds (kunnen) veranderen.

Login of registreer om te reageren
Moderator
04-08-2008 om 08:29 uur

Wat is je (forum)naam?
Maaike van Halteren
MaaikeAF op het forum

Ben je man of vrouw?

Vrouw

Waar kom je vandaan?
Hilversum

Wanneer ben je jarig?
17 juni (1973)

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Heel gelukkig getrouwd met Thijs  *) sinds 1 mei 2006

Van wie of wat houd je het meest?
Van mijn man Thijs, dochtertje Sophie (10 maanden) en de baby in mijn buik (4 maanden zwanger).
En veel mensen op een goede tweede plaats.

Heb je verslavingen?
Mijn dochtertje

Wat doe je in je vrije tijd?
Voor Sophie zorgen en met haar en mijn man leuke dingen doen, wandelen, vrienden/familie zien, shoppen, internet, lezen etc.
En nu natuurlijk genieten van het zwanger zijn  *) Na mijn zwangerschap wil ik weer gaan hardlopen. Ik heb ooit een halve marathon gelopen en wil die conditie van toen wel weer terug.

Wat is je muzikale voorkeur?
Heel divers. In de auto heb ik nu cd’s van Linkin Park, Tiësto en Kylie Minogue.
Thuis luister ik vaak (mee) naar Nijntje en andere kinderliedjes *)

Wat is je favoriete vakantie?
Met gezin, veel zon, mooie natuur, relaxen, wandelen en terrasjes pakken.

Pak je alles serieus op of doe je ook wel eens gek?
Op mijn werk ben ik vrij serieus. Thuis herken je me soms niet meer  ;)

Heb jij zelf astma/copd/allergieen?
Hooikoorts.

Hoe sta jij tegenover het rookverbod?
Eindelijk! Goed wat het Astma Fonds daar allemaal voor heeft gedaan.

Sinds wanneer ben jij werkzaam bij het Astma Fonds en wat doe je daar precies?
Sinds drie jaar. Ik ben communicatieadviseur en heb hiervoor ook als redacteur gewerkt.

Hoe vind je het om bij dit Astma Forum (wat alweer 3 jaar bestaat) betrokken te zijn?
Ik ben trots op het Astma Forum en de crewleden die met veel enthousiasme op vrijwillige basis het forum draaiende houden. Mark Deen heeft een succesvol forum opgericht. Veel leden hebben het er naar hun zin. Het forum wordt druk bezocht. Het concept ‘voor en door mensen’ spreekt me aan. De crewleden staan dichtbij de leden.

Wat wil het Astma Fonds via het Astma Forum bereiken?
Het Astma Fonds wil graag dat mensen met een chronische longziekte met elkaar in contact kunnen komen, als ze dat willen. Het forum is hiervoor een prima medium.

Wat is het leukste wat jij op het Astma Forum/bij het Astma Fonds hebt meegemaakt?
Het enthousiasme van mensen.

Hoe zie jij de toekomst van het Astma Forum in samenwerking met het Astma Fonds?
Samen kunnen we ervoor zorgen dat meer mensen met een chronische longziekte elkaar weten te vinden. Met behulp van het Astma Fonds kan het Astma Forum groter groeien, onder andere door promotie.

Het Astma Forum bestaat alweer 3 jaar. Zijn er dingen die jij mist of anders zou willen zien?
Inmiddels kan men vragen stellen aan de voorlichters van de Astma Fonds Advieslijn. Ik verwacht dat we de komende tijd verder uitbreiden. Het lijkt me goed als er een aparte plek voor kinderen komt.
Ik ben vooral benieuwd wat leden van het forum missen of anders willen zien.

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geïnterviewd gaat worden zou willen stellen?
Zie de vraag hierboven.

Wil je verder nog iets kwijt?

Gefeliciteerd met het driejarig bestaan van het Astma Forum!

Groetjes MaaikeAF

Login of registreer om te reageren
04-08-2008 om 13:26 uur

Mooi interview, zo leren we de 'onbekende' crewleden ook kennen *O*

Login of registreer om te reageren
04-08-2008 om 13:29 uur

mooi interview  :Y
dank je gwenny en MaaikeAF

Login of registreer om te reageren
04-08-2008 om 18:40 uur

Leuk en goed interview!

Bedankt Gwenny en MaaikeAF! ^O^

Login of registreer om te reageren
04-08-2008 om 19:15 uur

Maaike bedankt voor het leuke intervieuw ;)

En gwenny mooi resultaat ;) !!

Login of registreer om te reageren
04-08-2008 om 22:40 uur

Leuk interview Maaike en Gwenny. Zo is dit nieuwe onderdeel op het forum erg leuk om te volgen :Y

Login of registreer om te reageren