Gefeliciteerd met het driejarig bestaan!

04-08-2008 om 11:04 uur Gesloten

Namens het Astma Fonds feliciteer ik graag alle (crew)leden met het driejarig bestaan van het Astma Forum.
Mark Deen heeft drie jaar geleden een succesvol forum opgericht. Inmiddels zijn er al bijna 2200 leden en wordt het forum dagelijks zeer vaak bezocht. Daar kunnen we met zijn allen trots op zijn! Bij deze wil ik alle crewleden bedanken die op vrijwillige basis hebben bijgedragen aan dit succes.
Dit jaar is het Astma Forum door het Astma Fonds overgenomen. Zoals ik ook in mijn interview heb aangegeven: “Het Astma Fonds wil graag dat mensen met een chronische longziekte met elkaar in contact kunnen komen, als ze dat willen. Het forum is hiervoor een prima medium.” Ook is het forum zeer geschikt voor ouders van kinderen met astma. Naast het delen van ervaringen, tips geven en krijgen en informatie uitwisselen, kan men vragen stellen aan longartsen en de voorlichters van de Astma Fonds Advieslijn. De longartsen wil ik bij deze ook hartelijk danken voor hun actieve bijdrage.
Met ieders enthousiasme kan het Astma Forum alleen maar groter groeien. Op naar de volgende drie jaar!

Namens het Astma Fonds,
Maaike van Halteren

De reacties zijn gesloten.