Interview met GerdaLouise

16-02-2009 om 22:30 uur

Hoi Forummers,

Maandelijks willen we een interview met 1 van de leden gaan plaatsen.
Deze maand hebben we GerdaLouise zover gekregen!
Het gaat er vooral om om 'elkaar' een beetje te leren kennen, dus het kan echt over van alles gaan.
Iedere maand word er een ander lid gezocht en belicht door middel van een interview waarvan de vragen steeds (kunnen) veranderen

Login of registreer om te reageren
Moderator
16-02-2009 om 22:30 uur

http://img4.imageshack.us/img4/7493/gerdalouisefw2.th.jpg

Wat is je (forum)naam?    
GerdaLouise is mijn forumnaam maar mijn naam is Gerda en onze dochter heet Louise (en onze zoon: Falko)

Ben je man of vrouw?
Ik ben een vrouw

Waar kom je vandaan?
Wij wonen in Randwijk, een klein dorpje in de Betuwe, vroeger ben ik opgegroeid in Dodewaard.

Wanneer ben je jarig?
Op 16 augustus (1972)

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Samenwonend en nog altijd verliefd!

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik werk 1 dag in de week op een reclamebureau en doe daar al 10 jaar de financiele administratie, verder werk ik 2 ochtenden in de week bij m'n vriend op hun auto- taxibedrijf en doe daar alle voorkomende werkzaamheden.

Hoe ben je op het forum gekomen??
Omdat m'n dochter Louise weer erge last kreeg van haar astma en ik daar meer over wilde weten en ervaringen wilde uitwisselen.

Heb je kinderen? ja 2 kids:
Louise van 08-09-2002 en Falko van 03-02-2006

Wat doe jij het liefste met je kids?
Vakantie vieren ;) maar natuurlijk ook gewoon gezellig spelen, knutselen, samen wii'en en van alles.

Sporten je kinderen?
Louise zit op zwemles en Falko 'sport' nog niet.

Wat zijn jou ervaringen met sport en astma?
Bij Louise heeft zwemles geen invloed op haar benauwdheid.

Wie in je gezin hebben allemaal een vorm van Astma?
Onze dochter Louise heeft astma en zelf ik heb ik 'vroeger'  toen ik 18 was een tijdlang een puf gebruikt en heeeel soms heb ik het nu af en toe nog benauwd maar gebruik dan even de puf van Louise.

Hoe is Astma in de beleving van je kinderen?
Louise heeft er bij tijden emotioneel last van en kan dan echt verzuchten dat ze wilde dat ze nooit meer benauwd zou zijn.
Verder hoort het bij haar leven en wordt het daarin gepast.
Ziekenhuisopnames en alles wat erbij komt berust ze zich en ook medicijnen innemen zijn geen probleem.

Wat zou je doen als je een dag vrijgezel bent en zonder kinderen?
Wow moeilijke vraag, m'n eerste gedachte is veel slapen maar dat is eigenlijk zonde van zo'n kans dus kies ik: lekker weg en dan iets keileuks unieks doen.

Wat is het laatste concert wat je bezocht hebt?
Concerten ga ik eigenlijk niet zoveel naar toe maar ik ben een tijd terug naar de musical van Ciske de Rat geweest die ik heel mooi vond en vorige week naar het leven van Edith Piaf met Liesbeth List die ook heel goed was!

Wat ga je doen met Valentijnsdag?
Niets bijzonders, wij doen er niet aan omdat we het zo commercieel vinden geworden, we gaan liever gewoon een keer uit eten als we daar op dat moment zin in hebben.

Wat is je eerste gedachtte als de zon opkomt?
Heerlijk: licht (en dan licht in alle opzichten: in je hoofd en buiten)

Stel je wint de Staatsloterij wat ga je als eerste doen?
gigantisch shoppen!

Vind jij het leuk om een dag lang door de natuur wandelen?
Een hele dag niet, ik ben niet zo'n wandelaarster.

Hoe sta jij tegenover het rookverbod?   
Heel goed want wij degene die niet roken waren altijd de dupe.

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt afgelopen ja(a)r(en)?
De komst van onze kids.

Wat vind jij de leukste televisie-serie op dit moment?
De serie House vind ik erg goed!!

Kan voetbal je boeien?
Tot op zekere hoogte, als Nederland moet ben ik sowieso van de partij maar ook de eredivisie wordt hier bijgehouden.

Welke sport vind jij het leukste om te bekijken?
Tennissen

Zijn er dingen die je mist op het forum of anders zou willen zien?
Niet dan ik zo kan bedenken, vind het heel uitgebreid en veel informatie te vinden.
Soms vind ik het jammer dat er niet altijd gereageerd wordt op dingen die je schrijft maar that's life ...

Hebben reacties op het forum je weleens geholpen bij een te nemen beslissing?? Dat niet direct maar de herkenning vind ik heel fijn omdat ik die in het dagelijkse leven nog wel eens mis van de buitenwereld.

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Wat zijn de beperkingen die jou of je gezinslid heeft door astma?

Wil je verder nog iets kwijt?
Ga zo door met dit forum en ik vind het super dat ik mee mag doen met dit interview.
En verder wens ik iedereen heel veel gezondheid!!

GerdaLouise

Login of registreer om te reageren
16-02-2009 om 22:34 uur

Weer een heel leuk interview  :Y..........leuk om weer wat mee van onze leden te weten  ^O^

Login of registreer om te reageren
16-02-2009 om 22:41 uur

Wederom leuk om te lezen ^O^
Leuk om op deze manier meer te weten te komen over andere leden

Login of registreer om te reageren
16-02-2009 om 22:43 uur

Wat een leuk interview met GerdaLouise. (Ik lees haar berichtjes altijd over Louise).
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
17-02-2009 om 16:13 uur

^O^ leuk intervieuw , ben benieuwd naar de volgende ;)

Login of registreer om te reageren
17-02-2009 om 18:27 uur

:Y Blijft leuk en interessant om wat meer over elkaar te weten te komen!

Login of registreer om te reageren