Interview met Nienke05

15-06-2009 om 09:52 uur

Hoi Forummers,

Maandelijks willen we een interview met 1 van de leden gaan plaatsen.
Deze maand hebben we Nienke05 zover gekregen!
Het gaat er vooral om om 'elkaar' een beetje te leren kennen, dus het kan echt over van alles gaan.
Iedere maand word er een ander lid gezocht en belicht door middel van een interview waarvan de vragen steeds (kunnen) veranderen

Login of registreer om te reageren
Moderator
15-06-2009 om 09:52 uur

[center]http://img8.imageshack.us/img8/5180/nienkeenthea.th.jpghttp://img8.imageshack.us/img8/8909/nienke.th.jpg[/center]

Wat is je (forum)naam?     
Mijn forumnaam is nienke05, mijn echte naam is Thea en Nienke is mijn dochter van bijna 4.

Ben je man of vrouw?
Ik ben een vrouw

Waar kom je vandaan?
Ik woon nu bijna 2 jaar in Hardenberg, maar officieel kom ik uit Muiden (10 km van Amsterdam) en heb op mezelf gewoond in Naarden

Wanneer ben je jarig?
Ik ben 29 april jarig, dus altijd vrij geweest na mijn verjaardag

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Ik ben verliefd, verloofd en getrouwd met mijn dochter Nienke, ik ben alleenstaande ouder…..

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik doe geen van beiden, ik ben huismoeder, maar ga binnenkort deelnemen aan een opleiding doordat ik vrijstelling sollicitatieplicht heb gevraagd door Wet Verbetering Arbeidsmarktpositie Alleenstaande Ouders
Welke opleiding weet ik nog niet, heb toestemming nodig van Sociale Dienst

Hoe ben je op het forum gekomen?
Oh jeee volgens mij ben ik via google op de site van het Astmaforum gekomen, heb daar een poos rondgeneusd en later mij geregistreerd.

Wat doet Astma met jou?
Tsja wat doet astma met mij……. De klachten wat astma betreft heb ik al eigenlijk mijn hele leven volgens mij? Rokerslucht daar kan ik absoluut niet tegen, de mist, bepaalde geuren en de airconditioning….

Welk boek staat bij jou op nummer 1?
Dat zijn er heel erg veel.
Vroeger las ik meer dan nu, tja dat krijg je als je in je eentje verantwoordelijk bent voor de opvoeding van een lief meisje.
Wat mijn voorkeuren zijn zijn vnl romans (vroeger en nu), oorlogsverhalen, fictief en veel jeugdboeken!

Ga jij stemmen op 4 juni?
Stemmen, wat is dat?
Nee, voor de regering zelf doe ik het wel.
Ik heb niet zoveel interesse in de politiek.
Ze beloven van alles maar komen weinig dingen na, behalve dan gelukkig die wet die ik eerder genoemd heb.

Wat doe jij met warme dagen?
Wat ik doe, ik blijf nu vnl dicht bij huis, vooral bij extreme hitte (dit is iets van de laatste jaren), maar ga ook graag naar het strand of een meertje om me met Nienke te vermaken.

Heb je (een) kind(eren)??
Ik heb helaas maar 1 kind, een meisje met de naam Nienke.
Ze wordt in september 4 jaar en gaat dan naar de kleuterschool.
Ik zei helaas omdat ik graag meerdere kinderen wil, maar de schakel ontbreekt.
Maar zo alleen met Nienke vermaak ik me opperbest en ik moet zeggen ik kan me niets beter wensen!!!

Wat is je favoriete sport?
Mijn favoriete sport is turnen

Beoefen je deze sport zelf ook?
Nee deze sport heb ik in mijn jeugd beoefend, nu doe ik (eigenlijk verleden tijd door rugklachten) aan hardlopen, skeeleren en spinning!

Wat is je eerste gedachtte als de zon opkomt?
“Jippie ik kan leuke dingen met Nienke ondernemen in de buitenlucht”!

Ga je dit jaar nog op vakantie?
  Zo ja waarheen?

Waarschijnlijk niet, maar de reden houd ik maar achterwege (te prive!)

Als je wat voor tv zou mogen doen wat zou je dan doen??
Ik vind dit een hele leuke vraag!
Vroeger is mij een keer toen ik op het ijs stond op een sloot in Muiden gevraagd (was toen ongv. 6 jaar) of ik in Muiden een zwembad wilde?
Ik antwoordde ja en de volgende vraag was “Ga je daar dan ook zwemmen” en mijn antwoord was nee omdat ik op dat moment op zwemles zat in Diemen.
Erg leuk.
Ik zou dit soort vragen namens een kinderprogramma ook aan kinderen in Nederland willen vragen……een soort van wens die uitkomt!

Koningin Beatrix of Koning Willem de 4de?
Geen van beide, ik heb eigenlijk niets met het Koningshuis, vind alleen WA Maxima en de kids erg leuk…

Hoe sta jij tegenover het idee dat Nederland over 40 jaar wel eens verdwenen zou kunnen zijn?
Daar denk ik zeker over na omdat ik natuurlijk Nienke heb, ik ben heel erg met haar toekomst maar ook haar nageslacht bezig.
Maar ik alleen helpt natuurlijk niets.
Ik zou naar Zwitserland emigreren, lekker gezond en tussen de bergen en mijn favo vakantieland.

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt afgelopen ja(a)r(en)?
Dat moet eigenlijk iedereen wel duidelijk zijn…..de geboorte van Nienke en haar blijvende aanwezigheid in mijn leven!

Wat vind je van Jan Smit?
Ik zou zeggen “Laat hem met rust, hij heeft ook een priveleven en maakt zoals iedereen ook weleens fouten”.
Fouten maken is menselijk.

Ben je bang voor onweer?
Mwah, niet echt, maar ik ben niet iemand die buiten blijft als er onweer in de buurt is.
Naar kijken vind ik interessant.

Wat zou je in de wereld het eerst willen veranderen?
Ik zou graag de hongersnood weg willen hebben!

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Hoe heb jij je astma leren accepteren en hoe staat familie van je er tegenover?

Wil je verder nog iets kwijt?
Ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, maar ik hoop vnl en dan is het persoonlijk tegen Sammytjhuu gericht dat zij op mag knappen en weer al haar oude bezigheden op kan pakken en beoefenen.

Thea

Login of registreer om te reageren
15-06-2009 om 10:12 uur

Weer erg leuk om te lezen ^O^ en zo weer iets over een ander lid te weten te komen.

Login of registreer om te reageren
15-06-2009 om 10:21 uur

Erg leuk om te lezen..

leuk om wat meer over je te weten nienke05 of te wel thea

Login of registreer om te reageren
15-06-2009 om 10:23 uur

Hallo allen,

Mijn volgende vraag is nu Heb ik astma? Of is het iets anders wat te maken heeft met mijn KNO gebied?

Login of registreer om te reageren
15-06-2009 om 12:22 uur

Alweer een leuk en interessant interview met een medeforumlid.
Nienke05, succes!
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
15-06-2009 om 12:39 uur

Leuk nienke, ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt (wel/niet astma kno problemen) waardoor je je fitter voelt.

Login of registreer om te reageren