Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
31-01-2008 om 17:13 uur

Pfoe Tical, 3 kwartier gewandeld. Wat goed van je, kon je vooruitkomen met die wind? Ik heb 15 minuutjes gefietst, dat ging bijna niet door de zeer harde wind. Ik zal vanavond of morgen wel even laten weten hoe fun en fatburning gegaan was.

01-02-2008 om 09:08 uur

@Hilde: haha, ik was 's morgens, toen het nog niet zo hard waaide, al gaan wandelen, dus dat viel erg mee! Fietsen met harde wind doe ik niet meer, want idd... ik val dan om. Heb ik geen zin meer in. ;) Hardlopen doe ik soms wél met harde wind, maar nu niet. Ben ik nu te moe voor, maar een uurtje wandelen zal wel weer lukken. :)

Succes met de f&f!  ^O^

01-02-2008 om 10:10 uur

Helaas is het niet gelukt om naar f en f te gaan. Volgende week beter! En nu gewoon stukjes wandelen, heb vanochtend al kwartier stevig gewandeld en ook al 5 trappen op en af gelopen. En vanavond polonaise, dat is topsport!  :P

01-02-2008 om 21:51 uur

Mijn onlangs aangeschafte hardrenschoenen staan nog brandschoon in de kast......
Maarrrrr, ik heb wel in 3 dagen de hele moestuin (en dat is geen kleintje) en nog een stuk tuin waar de toekomstige moestuin komt omgespit.
Ja, en verder doe ik veel ladderoefeningen: er komt geen einde aan de plafonds die geschilderd/geschuurd/geplamuurd moeten worden!
Dus sporten: nee, bewegen: nou en of.
Oma Akke

01-02-2008 om 22:03 uur

Vandaag 2 1/2 uur gewandeld rond een grote plas, de wind waaide ons bijna het water in
We gingen vogels tellen, en zagen heel veel, veel moois ook
7 zilverreigers, 600 smienten, 42 canadese ganzen, casarca, pijjlstaart, slobeend, nonnetjes.........
dus niet snel gewandeld, maar wel 2 1/2 uur gewandeld

01-02-2008 om 22:16 uur
Reactie op emma.zorgdrager

Vandaag 2 1/2 uur gewandeld rond een grote plas, de wind waaide ons bijna het water in
We gingen vogels tellen, en zagen heel veel, veel moois ook
7 zilverreigers, 600 smienten, 42 canadese ganzen, casarca, pijjlstaart, slobeend, nonnetjes.........
dus niet snel gewandeld, maar wel 2 1/2 uur gewandeld

Heb 20 minuten gefietst vandaag; met deze storm vond ik het wel een sportieve prestatie 8-)
Wat is iedereen goed bezig met wandelen en in de moestuin werken. ^O^

01-02-2008 om 22:58 uur
Reactie op Mir

Heb 20 minuten gefietst vandaag; met deze storm vond ik het wel een sportieve prestatie 8-)
Wat is iedereen goed bezig met wandelen en in de moestuin werken. ^O^

zoo netjes....  @de rest sorry maar het lukt me even niet op iedereen te reageren... ga zo lekker mijn bed in...

01-02-2008 om 22:55 uur

Ja ja ik heb weer spinning gedaan dus ik heb gesport vandaag........ maar of ik me er nou beter door voel....???????????

Moderator
02-02-2008 om 08:26 uur

Ik heb gisteren weer getraind maar het lijkt afgelopen week heel moeilijk te gaan.
Wellicht komt het omdat ik vorige week heel verkouden ben geweest maar dan nu nog last=
Ik weet het niet zo goed.
Ik moest heel veel hoesten,benauwd en kramp in mn kuiten  ;(
Geheel erdoor heen na de training maar wel voldaan...

03-02-2008 om 14:23 uur
Reactie op Gwenny

Ik heb gisteren weer getraind maar het lijkt afgelopen week heel moeilijk te gaan.
Wellicht komt het omdat ik vorige week heel verkouden ben geweest maar dan nu nog last=
Ik weet het niet zo goed.
Ik moest heel veel hoesten,benauwd en kramp in mn kuiten  ;(
Geheel erdoor heen na de training maar wel voldaan...

@ Inge: ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.
@ Gwenny: vervelend zeg, maar kan idd met die verkoudheid te maken hebben, oppassen dat je jezelf niet overbelast hoor!

Ik heb vandaag 7 kilometer gewandeld bij 'n kasteel & na afloop natuurlijk daar lekker wat gedronken :P
Vond dat ik mijn sportieve prestatie maar moest belonen :+
Ben blij dat het weer lukte om 7 km te lopen. Kan niet wachten om weer aan de lange afstandswandelingen te beginnen. Snel verder opbouwen dat wandelen dus...Maar voor nu dus al heel tevreden met dit resultaat :Y