Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
03-02-2008 om 14:42 uur
Reactie op Mir

Ik heb vandaag 7 kilometer gewandeld bij 'n kasteel & na afloop natuurlijk daar lekker wat gedronken :P
Vond dat ik mijn sportieve prestatie maar moest belonen :+
Ben blij dat het weer lukte om 7 km te lopen. Kan niet wachten om weer aan de lange afstandswandelingen te beginnen. Snel verder opbouwen dat wandelen dus...Maar voor nu dus al heel tevreden met dit resultaat :Y

Toppietop Mir!!!!  ^O^

03-02-2008 om 18:00 uur
Reactie op Mir

Ik heb vandaag 7 kilometer gewandeld bij 'n kasteel & na afloop natuurlijk daar lekker wat gedronken :P
Vond dat ik mijn sportieve prestatie maar moest belonen :+
Ben blij dat het weer lukte om 7 km te lopen. Kan niet wachten om weer aan de lange afstandswandelingen te beginnen. Snel verder opbouwen dat wandelen dus...Maar voor nu dus al heel tevreden met dit resultaat :Y

Wat goed Mirjam! Echt knap dat je zo'n eind kunt lopen, en dat met dat koude weer, brrrr, ik zit nu liever binnen. :@ Zat toevallig vanochtend nog wel te denken dat ik wel heeeeeeeeel erg zin in de zomer begin te krijgen. Heerlijk weer iets lekkerder weer, kan ik weer lekker skeeleren enzo, met dit koude weer begin ik daar niet aan. :N

04-02-2008 om 12:23 uur

Een uur in de sporthal gespeeld:
30 minuten cross, 30 minuten loopband (wandelen en hardlopen)  :)  :)  :)

Hier hebben ze een leuke actie in de sporthal:
je kan in de maand februari de 11 stedentocht (200 km) volbrengen op de fiets/loopband/roei-apparaat/crosstrainer/met de groepsles...... prijs als je het haalt: een bord snert!
De hele fitnesshal hangt vol met pompebleden (staan ook op de friese vlag) en bordjes met de 11 steden van friesland. Echt leuk
ik doe niet mee hoor, moet ik veel ste veel in de hal doen  :P

04-02-2008 om 13:01 uur
Reactie op emma.zorgdrager

Een uur in de sporthal gespeeld:
30 minuten cross, 30 minuten loopband (wandelen en hardlopen)  :)  :)  :)

Hier hebben ze een leuke actie in de sporthal:
je kan in de maand februari de 11 stedentocht (200 km) volbrengen op de fiets/loopband/roei-apparaat/crosstrainer/met de groepsles...... prijs als je het haalt: een bord snert!
De hele fitnesshal hangt vol met pompebleden (staan ook op de friese vlag) en bordjes met de 11 steden van friesland. Echt leuk
ik doe niet mee hoor, moet ik veel ste veel in de hal doen  :P

Ja Emma, ik begrijp wat je bedoelt: al is zo'n hal heel praktisch, buiten sporten is veel lekkerder!  :{w En voor zo'n bordje erwtensoep?  :?

Ik heb dan ook maar weer gewandeld, 1uur en 3 kwartier. M'n hond ging niet zwemmen, want ik had de bal vergeten. En ze vindt dat ze dan niet kan zwemmen. Dan heeft ze namelijk niets op te halen. :) Is vaak wel handig hoor, dan springt ze tenminste niet overal het water in.  *O*

Ik hoop dat ik gauw weer kan hardlopen, ben nu echt steeds te moe. : ;(

05-02-2008 om 10:38 uur

lang geleden dat ik weer eens wat geplaats heb hier.
Ben er een tijd uitgeweest, ik denk door het weer, had weinig zin in die kou. In de kou krijg ik vaak last van mijn longen, moet er toch iets mee doen (van eerder genoemde tips) toch is gaan uitproberen.
Ik probeer deze week weer te gaan hardlopen. Voel me nu ook niet zo fit dus daar moet wat in veranderen!

Groeten SMA

06-02-2008 om 15:58 uur

vanmiddag weer de sporthal ingedoken
30 minuten crosstrainer
40 minuten loopband (hardlopen en wandelen)

ook mijn vetpercentage laten meten... mooi laag (voor mijn doen :P)
3 maanden geen melk drinken en ik val af, helemaal mooi  :Y

07-02-2008 om 16:07 uur
Reactie op emma.zorgdrager

ook mijn vetpercentage laten meten... mooi laag (voor mijn doen :P)
3 maanden geen melk drinken en ik val af, helemaal mooi  :Y

Da's mooi meegenomen, Emma! ;)

Vandaag heb ik anderhalf uur gewandeld met hond en bal, dus ook nog een kwartiertje ballen gegooid. :P "t Was best lekker weer vanmorgen! :Y

07-02-2008 om 17:13 uur
Reactie op Tical

Vandaag heb ik anderhalf uur gewandeld met hond en bal, dus ook nog een kwartiertje ballen gegooid. :P "t Was best lekker weer vanmorgen! :Y

Goed zo,Tical! ^O^

Hier gaat het goed; heb vanochtend eindelijk weer de sportschool bezocht! *O* Daar heb ik echt al maanden naar uitgekeken!
Het was geweldig om weer te kunnen bodyshapen 8-)
Heb het hele uur kunnen volmaken gelukkig! Af en toe tempo wat aangepast; niet direct volop staan rennen en springen dus bij het aerobics-gedeelte. Maar toch mooi aan alles mee kunnen doen.
Bij het body-pump deel wel direct zwaar gewicht gebruikt; is niet conditioneel maar krachttraining.
Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb :?

08-02-2008 om 12:40 uur

Met zo'n lekker weer gaan we de skeelers na een half jaar maar weer eens voor de dag halen! Zometeen ff lekker een kwartiertje skeeleren! *O*

Edit: Yup, lekker geskeelerd, maar kon wel merken dat ik dat al lang niet meer gedaan heb zeg! Dat kwartiertje lukte dus echt niet. ;) Bij de eerste meters dacht ik juist dat het wel meeviel maar na 2 minuten viel dat toch wel tegen, dus heb daarnan nog een paar minuutjes geskeelerd en toen was 't ook echt goed. Maar ja, het begin is er, heelijk om weer te skeeleren! :Y

08-02-2008 om 14:25 uur

Ik wilde ook even van het mooie weer genieten en niet binnen blijven zitten. Heb een rondje Kralingse Plas gedaan, zo'n 5 kwartier gelopen, zo'n 8 km ofzo denk ik. Flink doorgelopen, was echt wel lekker :)