Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
08-02-2008 om 14:36 uur

@Evi: fijn zeg, eindelijk weer lekker skeeleren, al is 't maar kort! *O* [color=purple][glow=red,2,300]GROTE KLASSE![/glow]!  ^O^

@Mir: goh, geweldig dat een heel uur sportschoolactiviteiten je is gelukt!  *O* Dat betekent dat je het SUPERGOED gedaan hebt!  ^O^

@Daantje: PRIMA GEWANDELD!  ^O^  *O*

Ook ik ben niet binnen blijven zitten, maar heb eerst de hond uitgelaten - mijn warming up - en toen heb ik lekker 40 minuten hardgelopen. Voelt goed! :Y

08-02-2008 om 17:31 uur

@ Daantje: Slim gedaan hoor! Heerlijk idd, met dit weer lekker wandelen, mooi van genieten van zo'n dag! *)

@ Tical: Goed hoor. Echt héél knap dat je zo lang kunt hardlopen, 40 minuten! Super! :Y

Zelf had ik begin van de middag maar heel ffjtes geskeelerd, dat was niet zo'n succes als ik verwachtte, haha. Maar eind van de middag heb ik in totaal ruim een uur (inclusief pauze) geschaatst. ~:)
Dat had ik al lang niet meer gedaan zeg! Maar 't was wel heerlijk, en dat was me dus heel erg meegevallen! En ik heb misschien wel 't zelfde gevoel als jou nu Tical, in ieder geval echt zo'n gevoel van: Heerlijk, ik heb weer eens écht aan mijn conditie kunnen werken. Voelt iig wel lekker. *O*

08-02-2008 om 17:33 uur

Ik ben gewoon al heel blij dat ik mezelf er toe heb kunnen zetten om ook alleen te gaan. Samen met m'n vriend ofzo doe je zoiets toch sneller. Onderweg ook wel even tijd gehad om na te denken en veel leuke dingen bedacht enzo en gewoon lekker buiten geweest met dit mooie weer. Mijn conditie is zo onwijs slecht maar dat wil ik echt weer opbouwen en lopen gaat gewoon nog altijd goed dus dan doe ik dat maar :s)

09-02-2008 om 16:58 uur

En vandaag ook weer geskeelerd, met mijn zusje :) Merk toch wel dat dat schaatsen van gister fysiek minder zwaar is, over een paar weekjes wil ik ook wel nog een keer!

09-02-2008 om 19:05 uur

Evi; wat goed dat je alweer bent gaan skeeleren! ^O^

Wat een prachtig weer vandaag; ideaal om weer een LAW-etappe (Lange Afstand Wandelpad) te lopen.
Gezien het zonnetje gekozen voor een etappe vsn het Hollands Kustpad. Heb heerlijk gewandeld door de duinen en over het strand.  *O* Dat zonovergoten terras onderweg, met uitzicht op zee en duinen, was natuurlijk ook perfect.  ^O^

Met mijn conditie gaat het volgens mij redelijk goed. Heb ca. 15 km gewandeld en liep op het strand alweer iedereen voorbij. Had zelfs nog iets verder kunnen lopen. Te bedenken dat ik vorig weekend zo'n 7 km liep; is het plotseling heel snel vooruit gegaan. Ik ben helemaal gelukkig dus! *O*

Hoop dat ik deze week na werktijd ook weer een uurtje steps kan gaan doen. Vind ik zo'n leuke les; en is goed voor m'n conditie. Ga nu iig vast een volgende, langere LAW-etappe plannnen; mijn doel is weer tussen de 30 en 40 km lopen; dat is voor mij namelijk gebruikelijk. Korte wandelingen loop ik daarnaast ook met veel plezier! :Y

10-02-2008 om 17:06 uur

Fijn te lezen dat er gisteren zo goed gesport is! :Y

Vandaag was het weer nóg lekkerder, dus? Je zou toch zeggen... nóg meer sporters?

Ik heb op het miidden van de dag weer hardgelopen. M'n thermoshirt kon uit, ik liep in een CoolMax Tshirtje... en had spijt van m'n trainingsbroek, een piratenbroek  of short was echt warm genoeg geweest!  :) Ik liep in een rustig tempo, waardoor ik 80 minuten kon volmaken. 't Ging echt lekker! :Y

10-02-2008 om 20:03 uur

Helaas hadden we maandag geen trainen i.v.m. carnaval en gisteren ook geen wedstrijd :(
Daar ging mijn voetballen deze week. En morgen kan ik ook niet gaan trainen. Zaterdag wel weer een wedstrijd.

Gisteren dagje naar de sauna geweest. Dat was erg lekker. Ook gezwommen maar dat ging niet zo lekker. Kon in dat bad ook niet staan maar er waren wel van die stangen aan de zijkant om vast te pakken. Wel een paar rondjes gezwommen, wat oefeningen gedaan en ff watertrappelen met mijn vriend ;)
Ook 2 lekkere dingen gedaan: algenpacking en hotstonemassage. Kreeg het ook ff benauwd. Dat was toen mijn vriend met zijn douche (was veel warmer, die van mij niet zo) mijn rug van de algen ontdeed.
Nu weer over naar dit topic ;)
Op mijn werk loop ik iig meer, heb de printer ingesteld op de grote printer verderop in de gang. haha loop ik tenminste meer, want ja zit bijna heel de dag achter de pc.

Vandaag op de fiets naar het dorp hier langs gegaan (is ongeveer een kwartier fietsen). Ik ben daar naar een voetbalwedstrijd gaan kijken omdat ik met een paar van die jongens mee deed tijdens het zaalvoetbalmixtoernooi hier in het dorp in januari.
Je moet echter een brug over en dat was vrij zwaar. De terugweg fietste ik met een vrouw. Ging niet zo heel lekker. Had wel mijn ventolin ingenomen.

11-02-2008 om 19:54 uur

Ik ben vanmorgen dan eindelijk écht begonnen met hardlopen. Ik ben gestart met die podcasts maar van les 1 kon ik alleen de stukjes van 1 minuut lopen, die van 2 en 3 minuten hield ik niet vol  :N Ik heb het wel zo lang mogelijk geprobeerd en dan eventjes gerust en dan wel weer verder gegaan maar het viel me echt tegen. Van te voren had ik al m'n alvesco en foradil gehad en extra ventolin en naderhand ook weer ventolin maar ik voelde me ook echt niet lekker. Nu voel ik m'n benen nog wel, zo'n moe gevoel maar het geeft wel een kick dat ik gegaan ben. Vanmiddag ben ik nog een uurtje ofzo gaan fietsen, rondje Kralingse Plas en foto's gemaakt, was wel leuk en ging me een stuk beter af :) Woensdag wil ik dezelfde les nog een keer gaan rennen :)

11-02-2008 om 22:39 uur

Ben voor 't eerst weer eens op de fiets geweest bij de fysio. Kan niet echt zeggen dat het goed ging, maar het is wel fijn om weer eens iets te doen :Y

12-02-2008 om 07:40 uur

mmmmh ik ga straks mijn werk doen met de fiets..... dit keer heb ik er een hard hoofd in.
Piep heel erg en hoest me suf. heb de halve nacht wakker.
Het Probleem is dat ik dat gisteen in pure enthiousiastme tegen een collega zei die ik in werk deze morgen. Dat we wel konden gaan fietsen. Naar buitenkijkend. En Zij reageerde zo enthiousiast dat ik het gewoon niet meer terug durf te draaien.
Eigenlijk wil ik me gewoon niet laten kennen.
Dat ik met mijn 22 vermoed dat ik het niet ga trekken.
Aan de andere kant. Hebben we niet zo heel veel clienten.
Maar het probleem is dat we straks wel de hoge brug over moeten fietsen.... Tjaa...... Wat zal ik zeggen... Ik doe het toch. Misschien gaat het juist super..... we zien wel dus....

Sorry hoor ik ben nooit echt zo perssimistisch alleen nu zat ik er ff mee in mijn maag...

@j10e Jammer meid dat het niet geweldig ging.... balen...
@daantje Goed bezig.... !!!!