Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
12-02-2008 om 09:34 uur

Hoi iedereen,
ik heb astma en ik doe ook aan sport, zo ongeveer het slechtste wat je kan doen met astma, maar ik haal er wel het meest plezier uit.
Ik heb nl een paard.
Zijn er nog meer mensen met astma met een paard? Nu in de winter heb ik nauwelijks gereden, mijn paard staat op vlasvezel en ik borstel haar zo goed als nooit. Het uitmesten gaat prima, het opstrooien is een ander verhaal, maar wat moet dat moet.
Sinds 1 december heb ik maar een keer of 8 gereden omdat het weer steeds zo  ;( ;( ;( is dat ik niet kon.
Vanwege een kapotte knie kan ik niet hardlopen of enige andere sport beoefenen waar je je knieen bij nodig hebt.
Als medicijnen gebruik ik qvar en foradil, maar die moet ik perse smorgens innemen anders zweef ik de hele dag.
Groetjes iedereen en moge het maar van dit open weer blijven.
janine

12-02-2008 om 11:59 uur

@ Janine: paardrijden is toch giga leuk!!!!!!! Gewoon blijven doen, hoor.

Ik denk dat ik vanmiddag maar de rolschaatsen weer eens ga afstoffen. 't Is zulk mooi weer!

@ Inge85: hoe is het gegaan op de fiets??? Ben benieuwd!

12-02-2008 om 18:52 uur

@J10, zijn je rolschaatsen al afgestoft? En heb je een ritje gemaakt
@Inge, poeh he, hoe is het gegaan vandaag?
@Daantje, dapper hoor! en hardlopen, vooral ik het begin, is net wat harder dan wandelen, dus niet keihard lopen. Succes (en veel plezier) morgen!!!!
@suuske, succes zaterdag, schop em der in!

Vanmorgen heb ik in de kou 12 km gefietst. De erste 6 km ging zwaar, maar toen ik wat rustiger fietste ging het prima
vanmiddag 50 minuten in de sporthal op de cross en loopband. Ging lekker hoor.

12-02-2008 om 19:28 uur

@ jantine hoe ging het rolschaatse ??

@ emma wooow wat goeeeeed
Het ging niet super... nieuwe collega vond het ook een strak plan om halverwege de fiets om te ruilen voor de auto.

12-02-2008 om 21:11 uur

Goed gesport allemaal weer vandaag; Inge halve reis fietsen is toch heel wat ^O^

Gelukkig ging de stepsles toch door *O* Voor het eerst sinds 4 maanden weer gestept. Ging goed; niet benauwd geworden. Aan het eind van het uur was ik geloof ik een beetje overmoedig; de laatste 5 minuten volop staan springen en rennen. Dat had ik misschien nog beter niet kunnen doen. Viel net thuis bijna 3 keer de trap af :@ Misschien iets te hard ingespannen dus. ;)

12-02-2008 om 21:52 uur

Ik ben net terug van sporten. Heb heeeeeel rustig aan gedaan maar wel de les volgemaakt. En daar ging het vandaag even om.
Iedereen is goed bezig zie ik! Hulde aan alle sporters, ook de mensen die met kleine stapjes beginnen.

13-02-2008 om 11:32 uur

Ik wilde vanmorgen weer gaan hardlopen maar ik heb nog spierpijn van maandag en met die mist leek het me niet zo verstandig want dan voel ik me nooit zo super dus ik ga waarschijnlijk morgenochtend :)

13-02-2008 om 16:28 uur

@Daantje: morgen zal de mist wel een keer weg zijn!  8-) Loop ze, maar. zoals Emma zegt, doe heel rustig aan! 'k Vind het heel stoer van je dat je in je eentje gaat!  ^O^

@Hilde: grote klasse dat je de hele les hebt volgemaakt!  ^O^

@Mir: dat geldt ook voor jou!  ^O^ Jammer dat je iets te enthousiast werd, is ook zo moeilijk, hè! Eigenlijk is dát het allermoeilijkst...

@Inge: héél goed, dat je gefietst hebt!  ^O^ En ook dat je het niet te lang hebt gedaan, gelukkig maar dat die collega het ook welletjes vond!  *O*

@Emma: lekker veel gedaan zeg!  ^O^

Vandaag heb ik een half uur met de hond gewandeld en daarna 30 minuten kalmpjes hardgelopen. 't Was lekker, gelukkig geen hartkloppingen gehad door de opgehoogde Serevent.  ;)

13-02-2008 om 17:03 uur
Reactie op Tical

@Mir: dat geldt ook voor jou!  ^O^ Jammer dat je iets te enthousiast werd, is ook zo moeilijk, hè! Eigenlijk is dát het allermoeilijkst...

Tical; je hebt helemaal gelijk. Ik vind het enorm moeilijk om rustig te sporten; ben meer van het sporttype doorgaan tot ik erbij neerval :@ Wat dus thuis ook bijna gebeurde; is niet echt handig dus :N
Dank voor je advies ^O^, mede daardoor besloten niet te enthousiast te zijn. Vandaag dus niet gaan sporten en morgen maar weer een uur steps te gaan doen.

13-02-2008 om 16:56 uur

6 km gewandeld door de 'kale duinen' in Drenthe. ik weet nu waarom het zo heet: je loopt/klimt duintje op duintje af.....en dat op een zandvlakte met hier en daar een boom, heide of een dobbe. Het was er wel prachtig!  O+