Ik ga stoppen...

27-02-2008 om 18:11 uur Gesloten

Hallo allemaal  :s),

Na 2,5 jaar met heel veel plezier op het forum actief te zijn geweest, eerst als moderator, toen als Forum Admin en daarna als Admin, heb ik besloten om te stoppen.
Het gaat me aan het hart, maar mijn leven is de laatste tijd dusdanig veranderd dat ik niet meer de hoeveelheid tijd kan investeren die het forum m.i. verdiend en nodig heeft.

Per 6 maart ga ik verder 'in het blauw' en hang ik mijn sjieke rooie jasje aan de wilgen :P.
Ik ben vreselijk trots op wat we bereikt hebben met het forum, en zeker ook op jullie, de users. We maken het forum met z'n allen, en ik moet zeggen dat er hier (gelukkig) maar weinig wanklanken waren die rigoreus ingrijpen vanuit de crew nodig maakten. Chapeau!

De reacties zijn gesloten.
27-02-2008 om 18:32 uur

Hoi esther..

Dat zal vast geen gemakkelijke keuze zijn geweest  :N.Je bent hier al vanaf het begin..
Heel erg bedankt voor alle energie die je in het forum hebt gestoken. ^O^

Het zal wel raar zij  om jou in het blauw te zien.

Ik wens je succes met alles wat er nog komt.

27-02-2008 om 18:37 uur
Reactie op Rianne

Hoi esther..

Dat zal vast geen gemakkelijke keuze zijn geweest  :N.Je bent hier al vanaf het begin..
Heel erg bedankt voor alle energie die je in het forum hebt gestoken. ^O^

Het zal wel raar zij  om jou in het blauw te zien.

Ik wens je succes met alles wat er nog komt.

Nope, dit is een beslissing die me heel wat hoofdbrekens heeft gekost -O-.
Maar ik denk dat het de enige juiste beslissing is, time to move on...

Het forum en jullie wel en wee zal me aan het hart blijven gaan, ook in het blauw :Y.

27-02-2008 om 21:06 uur

Kan me voorstellen dat je hier goed over na hebt moeten denken en dat zo'n stap (vooral als je er al zo lang zo hard voor werkt) niet makkelijk is.
Maar soms is het inderdaad beter voor je om dingen te schrappen, hoe vervelend dat soms ook mag zijn.
Bedankt voor al je harde werk in ieder geval en we zien je gelukkig voortaan nog wel op het forum hier, maar dan in een 'blauw jasje'. ;)

27-02-2008 om 21:14 uur

Begonnen als moderator op het forum lees ik  ;D
Dat is in mijn herinnering slechts voor 2 of 3 dagen geweest waarna je gelijk Forum Admin werd. Iets meer dan een jaar geleden werd je vervolgens Administrator en nam je vrij veel taken tot je waarin je volledig zelfstandige beslissingen nam  :Y

Voor de 2,5 jaar die je hebt geholpen met het forum ben ik je bijzonder dankbaar en mede dankzij jouw hulp kon dit forum flink groeien. Je hebt geholpen vanaf de allereerste dag en je hebt heel veel tijd in het forum gestoken. Het is echter ook zeer belangrijk in je prive leven genoeg tijd te kunnen steken en als daar veranderingen in plaatsvinden is het wat mij betreft logisch dat je daarvoor kiest. Ik wil je dan ook alle succes en plezier wensen met alles wat je nu en in de toekomst zal gaan doen  ^O^

Leuk vind ik je vertrek absoluut niet maar aan alles komt een einde. Jij hebt na een respectabele periode besloten te stoppen en daar is helemaal niets mis mee. Ik zie het als vervroegd pensioen en ben blij dat alles op een leuke manier is gegaan.

Onderstaand dan nog maar even een liedje waar ik aan moest denken toen je mij vanmiddag vertelde te zullen stoppen als crewlid. De tekst spreekt wat mij betreft voor zich  O+

Esther, bedankt voor alles  :* _O_

[youtube=425,350]1j5_7V0DMkA[/youtube]

Moderator
27-02-2008 om 21:28 uur

Hoi Esther,
Jammer hoor dat je er nu toch voor gekozen hebt ermee te stoppen!
2,5 jaar verder en zoveel bereikt met dit forum!
Nu maar hopen dat het de groei krijgt die ze voor ogen hebben!
Heel veel sterkte meid en hopelijk veel tot ziens op het forum al is het in het blauw :)

28-02-2008 om 16:12 uur

Hey esther,

Hopelijk zien we je nog heel veel in het blauw ;)
Moeilijke keuze is het wel, maar het zal ook geen beslissingen van vandaag op morgen zijn geweest ;)

Nou hopelijk zien we je nog vaak :Y

28-02-2008 om 16:32 uur

Bedankt, Esther! Het moet een heidens karwei zijn geweest om alles zo goed bij te houden!  ^O^  By the way, het was me al opgevallen dat je weinig postte de laatste tijd... daarom komt je beslissing niet helemáál uit de lucht vallen...

't Lijkt me een ingrijpende beslissing. Maar... gewoon blauw forumlid zijn is ook niet verkeerd, hoor! :) Hopelijk wen je gauw aan je nieuwe kleurtje! 8-)  :Y

28-02-2008 om 17:19 uur

Heeej Esther,

Jammer maar begrijpelijk hoor... lijkt me leuk je nog als blauw forumlid te blijven zienn........

28-02-2008 om 22:10 uur

hoi esther
jammer dat je stopt,maar soms kun je niet alles tegelijk toch
ik hoop hier nog wel te lezen hoe het met je gaat
groetjes ukkie

28-02-2008 om 22:40 uur

Hoi Esther,

heel jammer dat je stopt. Je hebt het top gedaan! Ik ben blij dat ik mag zeggen dat ik met je heb samengewerkt (al was dat maar kort). Ik zou zeggen: geniet van de vrije tijd die vrijkomt door te stoppen. En ik hoop dat je nog vaak op het forum te vinden bent als 'blauwe' bezoeker  :+