Ik ga stoppen...

27-02-2008 om 18:11 uur Gesloten

Hallo allemaal  :s),

Na 2,5 jaar met heel veel plezier op het forum actief te zijn geweest, eerst als moderator, toen als Forum Admin en daarna als Admin, heb ik besloten om te stoppen.
Het gaat me aan het hart, maar mijn leven is de laatste tijd dusdanig veranderd dat ik niet meer de hoeveelheid tijd kan investeren die het forum m.i. verdiend en nodig heeft.

Per 6 maart ga ik verder 'in het blauw' en hang ik mijn sjieke rooie jasje aan de wilgen :P.
Ik ben vreselijk trots op wat we bereikt hebben met het forum, en zeker ook op jullie, de users. We maken het forum met z'n allen, en ik moet zeggen dat er hier (gelukkig) maar weinig wanklanken waren die rigoreus ingrijpen vanuit de crew nodig maakten. Chapeau!

De reacties zijn gesloten.
29-02-2008 om 21:49 uur

Hoi Esther,

Goh echt jammer dat je stopt. Lijkt me inderdaad een hele moeilijke en zware keuze voor iemand die vanaf het begin af aan het forum heeft helpen opbouwen tot wat het nu is.... met een resultaat om trots op te zijn :Y

Ik hoop je nog vaak tegen te komen in het blauw.

Groetjes,
Miranda

01-03-2008 om 10:53 uur

hej esther!

super bedankt voor de afgelopen jaren dat je zoveel voor het forum hebt gedaan, en ik hoop dat ik je nog heeeeeeeeeeeel vaak langs zie komen (ook al is dat in het blauw... is ook een mooie kleur, toch?)

kus hester

03-03-2008 om 11:04 uur

Hoi Esther

Ik zit dan nog wel niet zolang op dit forum, maar toch mijn complimenten. Het is een leuk en fijn forum. Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is geweest. Maar we zien je graag al is het in het blauw terug op het forum. Sterkte in de toekomst. :s)

05-03-2008 om 19:42 uur

Es, ik ga je missen in het rood ;(

Bedankt voor alles wat je voor het forum en mij gedaan hebt  O+ :*

05-03-2008 om 19:49 uur

Lieve Es,
Ik zal je ook gaan missen in het rood :Y. Jouw lievelingskleur is dan wel blauw, maar ja de mijne rood...
Ik hoop dat deze beslissing je alle rust gaat brengen die je nodig hebt. En ik hoop je nog heel vaak te zien, in welke kleur dan ook :P.
Thanks Esje, voor alles en voor het simpele feit dat je er bent O+.
(W) Snottebelleke

05-03-2008 om 20:50 uur

Hey Esther,

Wat een lastige beslissing lijkt me!
Maar heel begrijpenlijk... het zal aardig tijdrovend zijn!

Tot snel in het blauw!

05-03-2008 om 21:08 uur

Hoi Ester,

Lees dit nu pas  :@ ben ook al weer even niet geweest.

Bedankt voor je inzet voor het astma forum!  :) Soms gaat het leven een andere kant op. Dan is het handig om mee te bewegen. Ik wens je het beste hoor.

Waarschijnlijk komen we je "in het blauw" evengoed wel regelmatig tegen?

Groetjes en nogmaals bedankt, Saskia :W :W :W

05-03-2008 om 21:16 uur

Hey Esther,

Lijkt me raar zonder jou. We waren het niet altijd overal over eens maar dat hoeft ook niet en vind het toch fijn dat we nog een tijd samen gewerkt hebben. Ik hoop dat je toch nog regelmatig hier op het forum blijft komen :)

07-03-2008 om 10:05 uur

Helaas, Esther is weer 'blauw' op het forum. Het topic gaat om die reden nu op slot. Esther, nogmaals bedankt voor je hulp en inzet voor en op het forum ^O^