Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
24-03-2008 om 17:24 uur

Vandaag 2 keer heerlijk met de hond gewandeld. Lekker rustig aan zowel de hond als ik zitten in de lappenmand. Hond hernia en ik benauwder als anders en last van mijn allergie en hooikoorts.

En toch ga ik zo als het droog is een stukje fietsen, ook al is het maar 10 minuten, word gek van het niks doen. Misschien niet slim maar ik kan mijn energie niet kwijt. Ben altijd een druk sportmens.
Nog een paar weken en dan ben ik aan zee, daar kan ik weer adem halen.... ga zelfs mijn vader daar tennissen.. hiep hoi

27-03-2008 om 15:55 uur

Vanmorgen heb ik weer 20 minuutjes gehardloopt :Y

28-03-2008 om 08:38 uur

@Jantine: jij gaat wel snel, zeg! Nu al 20 minuten! Top!  ^O^

@Hanna: heb je nog lekker gefietst?

Gisteren heb ik 45 minuten hardgelopen. :) Ik kreeg wel wat meer last van de spieren in m'n rug en zij, maar ja. Die kunnen vandaag weer tot rust komen bij het wandelen. ;)

28-03-2008 om 16:29 uur
Reactie op Tical

@Jantine: jij gaat wel snel, zeg! Nu al 20 minuten! Top!  ^O^

@Hanna: heb je nog lekker gefietst?

Gisteren heb ik 45 minuten hardgelopen. :) Ik kreeg wel wat meer last van de spieren in m'n rug en zij, maar ja. Die kunnen vandaag weer tot rust komen bij het wandelen. ;)

Hoi Jazeker heb ik nog lekker gefietst. Was wel heel koud maar kon even mijn energie weg trappen.
Ohhw het seizoen voor de tennisclub start zo meteen weer,ik heb er nu al zin in.
Zondag wilde ik als mooi weer is weer lekker op mijn fietsje stappen. verder heb ik deze week niet zoveel gedaan. Moe en verkouden hoofdpijn algehele maleise.. :N

28-03-2008 om 16:47 uur

@Hanna: ik help je hopen dat het zondag goed fietsweer is! :Y

Vandaag heb ik 2 uur en een kwartier gewandeld. De spieren zijn er van opgeknapt :Y - ook van het middagdutje... ;) had weer 's bar slecht geslapen...

28-03-2008 om 18:59 uur

Morgen als het voetballen door gaat met een team hoger voetballen.
Ik hoop dat het dan weer goed gaat ;)

29-03-2008 om 14:55 uur

Vandaag met het 2e meegevoetbald, met een team hoger.
En oh wat ging het goed. Ik heb ook helemaal geen last gehad van mijn inspanningsastma, en dat terwijl ik meer heb gelopen dan normaal in mijn eigen team.
Ik had zelfs in de rust een compliment gehad. Want alleen de keeper en de verdedigers stonden goed te voetballen, en ik als enigste op het middenveld. Wel leuk: een team hoger spelen en dan meteen complimenten krijgen.
Zelfs van de trainer van de tegenstander, maar ja die mag me ook graag ;)

Helaas heb ik de wedstrijd niet uit kunnen spelen. De eerst helft blokte ik al een bal met mijn voet en dat ging niet helemaal goed. En de 2e helft kwam een bal erg hard aan en ik blokte die met mijn voet, kwam hij precies op dezelfde plek. Ik heb er nu nog last van en mocht er dus niet meer in van 1 van de trainers.
Maar hij bedankte mij wel :)
Hihi de eerste keer dat ik met dat team voetbalde en hij was leider zei hij: kun je niet elke week met ons meevoetballen. Hij vindt mij zo goed. Leuk om te horen.
Zelfs complimenten gehad van medespelers.

Die stomme voet/enkel ook. Het is net onder die bal van mijn enkel. Enkelband??? Ik weet het niet. Ik weet alleen dat het zeer doet. En dat ik het al eens eerder gehad heb (bij een uitwedstrijd) ongeveer een maand geleden denk ik.
Ik kijk wel of ik maandag kan en ga trainen, misschien rustig aan. En anders zaterdag maar weer voetballen.
En misschien moet ik er eens naar laten kijken woensdag door de huisarts of maandag als ik kan gaan trainen er naar vragen aan degene die daar erg medisch is.

Het kan zijn dat ik komend seizoen vast in dit team sta. We zullen zien.
Ik vind het nog niet erg om dan af en toe met het team lager mee te voetballen.

29-03-2008 om 15:05 uur

Zoo! ^O^ Wat fijn, Suuske,al die complimenten weer, zelfs bij het spelen in het hogere team!  *O* En helemaal geen last van je inspanningsastma! Dat is helemaal erg fijn!  *O*

Sterkte met je voet/enkel. Hopelijk is die maandag al voldoende opgeknapt, zodat je naar de training kan. :)

29-03-2008 om 15:17 uur

voetbalsuus: top!!! als ik je verhalen lees vind ik dat ik je gewoon voetbal suus moet blijven noemen  *O*
tical: lekker he, dat wandelen, mooie afwisseling bij het rennen  :Y
Hanna, heerlijk he, dat het tennis seizoen weer bijna begint!  :+

ik heb na mijn werk nog 75 minuten gewandeld!  :)

29-03-2008 om 18:08 uur
Reactie op emsepems

voetbalsuus: top!!! als ik je verhalen lees vind ik dat ik je gewoon voetbal suus moet blijven noemen  *O*

Jullie mogen me allemaal voetbalsuuske noemen. Mooie naam ;)

Ik voetbal dan wel bij het g-voetbal en dat niveau is wel lager als bij het gewone voetbal. Maar ja maakt niet uit.
Het is voor mij de mogelijkheid om toch te voetballen met die spieraandoening.

Na het koelen gaat het al wat beter met mijn enkel. Moet hem ook blijven bewegen zei de trainer. Had die net aan de foon.