Heb je nog gesport vandaag? (16)

31-01-2008 om 12:42 uur Gesloten

Vandaag heb ik drie kwartier gewandeld met de hond.

Gisteravond is de lange wandeling van bijna anderhalf uur wel gelukt, maar het was eigenlijk te veel met al het andere dat ik die dag had gedaan. Lag volkomen uitgeteld op de bank... :P Ik was ook al gewoon te moe toen ik nog moest beginnen, dan is het beter om het gewoon niet te doen, maar ja...  O-)

@Hilde: ik ben benieuwd hoe je fun & fatburning is gegaan! :Y

De reacties zijn gesloten.
29-03-2008 om 18:25 uur
Reactie op suuske1981

Jullie mogen me allemaal voetbalsuuske noemen. Mooie naam ;)

Ik voetbal dan wel bij het g-voetbal en dat niveau is wel lager als bij het gewone voetbal. Maar ja maakt niet uit.
Het is voor mij de mogelijkheid om toch te voetballen met die spieraandoening.

Na het koelen gaat het al wat beter met mijn enkel. Moet hem ook blijven bewegen zei de trainer. Had die net aan de foon.

Ha, alsof het wat uitmaakt dat je in een lager niveau voetbalt.... :X Dat maakt helemaal niks uit!
Als ik lichamelijk helemaal gezond zou zijn zou ik ook meer kunnen op sportgebied, had ik vast de marathon gelopen..... maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, ben nu blij met alles wat ik sport!  ;)
ik vindt het TOP dat je al je verhalen zo vrolijk opschrijft! lekker blijven doen he  :Y

ik hoop dat je enkel snel normaal gaat doen!

29-03-2008 om 18:31 uur

Applausje voor jullie! Wat zijn jullie de laatste dagen allemaal lekker actief geweest zeg! *O* Tical en J10 met 't hardlopen, Hanna met 't fietsen, suuske met 't voetballen en Ems met 't wandelen! #O#

Heb zelf laatste dagen weinig uitgevoerd... nou ja weinig... niets :X
Maar morgen hoop ik weer even te gaan dansen.

Moderator
29-03-2008 om 23:05 uur

Voor mij was er geen voetbal deze week de wedstrijd was afkeurd en ook tot 2 keer toe de training ivm veel te veel regen die gevallen is!
Nu heb ik maar wat extra gefietst want ik voel me gelijk een klein zwijntje die zn energie niet kwijt kan.
Naja van de week word het beter weer beloven ze dus ik hoop het dat ik dan weer lekker mag ballen :)
@suuske top hoor dat je met het 2de mee gebalt hebt!
Nu nog voor je hopen dat je enkel snel weer beter gaat!

30-03-2008 om 10:36 uur

Gwenny, erg he als je niet kunt voetballen.
Ik geloof dat gisteren mijn voet een beetje raar geklapt is met een blokken van de bal. Dit is tenminste wat ik hoorde van de trainer van de tegenstander en 1 van mijn eigen trainers die er vlakbij stonden.
Ook ik hoop dus dat het snel beter gaat met mijn enkel/voet. Want ja ook ik kan niet zonder voetbal ;)
En anders sla ik morgen de training over en hoop ik dat ik zaterdag weer gewoon kan voetballen.

31-03-2008 om 12:02 uur

Mijn vriend en ik wilden gisteren gaan zwemmen maar ons bed lag zo lekker dat we niet meer gegaan zijn. Misschien van de week of volgend weekend beter. Als het droger weer wordt wil ik ook gaan fietsen naar m'n stage. Dan heb ik alleen daarvan al een half uurtje beweging per dag.

31-03-2008 om 15:36 uur

Ik heb gisteren aerobics gedaan. Na een kwartier weer benauwd, gepuft en gelukkig na 10 minuten weer in staat om mee te doen. Baal er wel van dat ik binnen een week 2 keer benauwd ben geworden van het sporten. Maar goed, we gaan gewoon door tot mijn buikje eraf is  :Y

31-03-2008 om 19:06 uur

Heb vandaag weer een 18 km lange etappe van het Veluwe-zwerfpad gelopen. Prachtige wandeling, reigers, padden, en wilde runderen gezien. De naam "Zwerfpad" was wel goed gekozen...klimmen over bomen, waden door plassen en na afloop dus modder tot aan de knieen :Y Merkte dat ik wel wat last van mijn longen kreeg in het bos (ben o.a. allergisch voor boompollen en grassen) Dus nog maar even wachten met medicatie afbouwen ;( Balen aan de ene kant, maar moet ook nuchter zijn: nog maar 1-2 weken geleden ging het een heel stuk slechter en daarvan toch weer opgeknapt... Dat afbouwen komt dus vast ook snel ;)

31-03-2008 om 19:08 uur

:o  ik ben wezen fitnessen :X

31-03-2008 om 20:31 uur

SD: wat goed zeg ^O^ Hoe vond je het fitnessen? :?

Ik heb net nog een bonusrondje gefietst 9na al dat gewandel vandaag); lekker genieten van het mooie weer *O*