Astma en sex/vrijen

09-05-2006 om 13:16 uur

Hoi allemala ik benniew op het forum.

Ik heb een vriendin en ik zit toch ergens mee ze heeft astma. Nu zal ik eens willen weten hoe omtegaan met iemand met astma in bed.

Want met het vrijen komen wij een hoop problemen tegen ..ze kan zich niet geven  in bed omdat ze continu benauwd word . ook heeft ze me verteld dat ze nog nooit klaar is gekomen.voor mij is het allemaal geen probleem .maar ik kan merken voor haar wel ze wil wel maar kan niet . ze kan ook niet aan de gang blijven met het pompje. Wat en hoe omtegaan met dit probleem??? ik hoop dat iemand ons daar bij kan helpen.

vrg Danny

Login of registreer om te reageren
15-05-2006 om 14:49 uur

ja zeker hebben we het 1 en ander geprobeert .. In eerste instantie niet proberen op haar borst te gaan liggen . op zich al een hele kunst. ze gebruikt nu in iedergaval wel het pompje voor het vrijen. gaat iets beter nu .. Gelukkig kunnen wij er over praten. . Helemaal optiemaal zal het wel nooit worden denk ik . Maar zijn er wel achter gekomen dat de ligende standjes teveel druk op haar borst geeft . dus dat passen we nu wel aan :-)

In iedrgeval wel erg bedankt voor de tops ik blijf zeker kijken of er meer reaties op komen op dit forum

gr Danny

Login of registreer om te reageren
17-05-2006 om 12:51 uur

Hoi,

allereerst een complimentje voor een man die zo bezorgd is en er ook iets wil aan doen!!!

Ik heb bijna altijd meer last van astma de week voor de menstruatie (pms). Toen ik aan de longarts vroeg of dit kon, bevestigde hij dit. Astma is gevoelig of hangt samen met hormonale schommelingen, dus volgens mij heb je die bij vrijen ook en is het dus niet verwonderlijk dat ze dan last krijgt. Over die raadgevingen rond ontspannen, wel, daar heb ik het moeilijk mee, het is eerst en vooral een lichamelijk ding, die astma, en als je je zo bewust moet verplichten tot ontspannen dan is daar niks ontspannend meer aan vind ik...
Wat het orgasme betreft: heb ik ook pas ECHT kunnen van genieten toen ik geen hormonen meer nam: de pil dus gestopt. Je ziet, weer hormonen, het verschil is immens, echt, heb 10 jaar een zalig leven op dit gebied gemist.... Ook je VOLLEDIG laten gaan, geen enkele gène (bv spierspanning om geen windje te laten kan al orgasme beletten, toch ben je geneigd om dat te doen omdat een windje nu eenmaal niet romantisch is he, zet je daarover en er gaat een nieuwe wereld open) tov je partner is daarmee verbonden, dat kon ik niet toen ik de pil nam, nu wel.... Die hormonen beïnvloeden je hele 'zijn' enorm, in mijn geval toch, kan uiteraard niet voor een ander spreken.

Hoop dat dit verhaal niet te intiem is voor sommigen, zelf heb ik er geen problemen mee, zeker niet op internet en in deze moderne tijd.....

Hopelijk heb je wat aan de info!
gr

Login of registreer om te reageren