Bosch en Heide

08-08-2008 om 10:10 uur

Ik ben op zoek naar alles en iedereen die met Bosch en Heide te maken heeft gehad in de periode 1967-1971.

Ik heb daar als klein ventje een hele fijne tijd gehad, het asfalt voetbal veldje was wat minder, en natuurlijk dat steenkoude water in het zwembad.....

Dus heeft u daar gewerkt als "tante", of was je daar als patiëntje? en heeft u nog leuke foto's?

Alles is welkom!

Victor van Cruijsen

Login of registreer om te reageren
27-08-2008 om 22:57 uur

Hallo Victor,

Ik heb in Bosch en Heide in Blaricum gewoond van 1970 tot 1975.
ik heb nog een paar oude foto's van mij daar waaronder deze http://webdisk.planet.nl/thuis094/publiek/album/bosch%20en%20heide%201972.jpg
groeten Dick-jan Thuis

Login of registreer om te reageren
02-09-2008 om 06:50 uur

Hoi Victor.....

Was eens aan het kijken op I-net of er foto s van Bosch en Heide te vinden zijn en kwam bij dit forum terecht.
Zal ook eens in de "oude doos"van mijn ouders duiken om te kijken of ik iets kan vinden.
Ikzelf zat v.a 1969 in Bosch en Heide gezeten en herinner mij dat als een leuke tijd daar.
Zat in de groep de Rosita's onder leiding van Tante Din ( Die moet je dan kennen )

Zal eens in mijn verleden duiken en hier eens het 1 en ander neerzetten.

Groetjes Emmy_

Login of registreer om te reageren
02-09-2008 om 09:21 uur

Ik heb ook in een koloniehuis gezeten vroeger voor mijn astma.
Er is een site  http://www.vakantiekolonie.nl/ waar heel veel verhalen, foto's en je kunt er ook een oproepje plaatsen.
Kijk maar eens even of er iets bij staat.
Ik ben via die site in bezit gekomen van foto's waar ik zelf nog opsta.

Login of registreer om te reageren
26-01-2009 om 20:32 uur

Hoi,

Damn! Da's lang geleden! Ik zelf zat van februari 1969 tot december bij De Antilopen, bij juf Remy die ook nog eens op het terrein woonde. Ik herinner me Benno, die prachtig Heintje-songs kon fluiten en de Haagse tweeling waarvan ik even niet op de naam kan komen... Andere namen: Marja Dreschler en Daniëlle...

Login of registreer om te reageren
21-04-2009 om 12:42 uur

Sorry,

lees nu uw bericht pas......
Anyway, bedankt, hebben wij dus net elkaar gekruist, ik was er in 1970 ook nog, zaten bij tante ida, tante trix, tante Dini Oostveen etc.

groet vanuit Spanje,

Victor

Login of registreer om te reageren
21-04-2009 om 12:52 uur

Hallo Emmy,

tante Din ken ik zeker nog, ben ik ook naar op zoek, lukt me nog niet haar te vibnden, oostveen heette ze toch?

Anyway, je kunt mij altijd bereiken via victorfoto.nl

groet vanuit Spanje,

Victor

Login of registreer om te reageren
13-08-2010 om 22:28 uur

Hoi Victor, hoi allemaal, ik ben Willeke.
Ik zat op Bosch en Heide van 1969 tot 1970, ook bij de Rosita's onder leiding van Tante Din.
Zij heeft een onwisbare positieve indruk op me gemaakt; ze is me bijna als enige bijgebleven.
Ook herinner ik me Katinka; Tante Din zong namelijk vaak over "kleine kokette Katinka".
En verder.... speurtochten en werkstukken maken in het bos, zwemmen (als je al niet kon zwemmen, werd dat je heel snel en niet kinderachtig bijgebracht!), schaatsen passen op zolder en dan schaatsen en warme chocomel drinken, met z'n allen lopend naar en van school, Sinterklaas die langskwam in de voorstaand linker vleugel, de lekkere toetjes; lammetjespap, watergruwel, custard pudding..., de verplichte boterham met kaas en die ene met vleeswaar, woensdagmiddag prikmiddag, de ademhalingsoefeningen in het kleine gymnastieklokaaltje, het wekelijkse avondje plaatjes draaien op de slaapzaal, het verhoogde voeteneinde van mijn bed......
En woonde Willem Duys destijds niet schuin aan de overzijde van de weg? Of was dit een fabeltje?

Login of registreer om te reageren