Richtlijnen 'Forumgames'

15-03-2009 om 00:41 uur Gesloten

Hier is hij weer het spelletjesboard. Er zullen door mij elke keer 2 games tegelijk worden geopend. Het ene spel zal een woordspel zijn, het andere een plaatjes/foto zoekspel. Na 200 antwoorden zal er eventueel een vervolgtopic worden geopend of een nieuw spel. Ideeën voor nieuwe games kunnen bij mij worden aangeleverd. Geef daarbij wel duidelijk de spelregels aan.

Nieuwe games of vervolgtopics zullen dus door mij gestart worden of bij mijn afwezigheid door een van de andere moderators of admins. Dit om te voorkomen dat er een wildgroei aan forumgames ontstaat. Eventuele geopende forumgames anders dan door bovengenoemde zullen dan ook direct verwijderd worden.

Let bij het plaatsen van plaatjes, dat er geen afbeeldingen op staan die tegen de gedragregels ingaan. (zie ook de FAQ)

De reacties zijn gesloten.
08-04-2009 om 21:03 uur

LET OP: foute antwoorden of antwoorden die niet voldoen aan de regels van het forumgame zullen zonder waarschuwing door 1 van de moderators verwijderd worden, dit om een snelle voortgang van de games te waarborgen.

11-06-2009 om 18:34 uur

Beperk je antwoorden in de spelletjes tot een eenvoudig antwoord.........allerlei toevoegingen of offtopic teksten zullen zonder waarschuwing worden verwijderd