Thema september 2006 - Wonen

05-09-2006 om 23:38 uur Gesloten

Een nieuwe maand en zodoende ook weer een nieuw thema op partnersite: astma altijd anders.nl

Het thema voor de maand september 2006 is wonen. Aan bod komen onder meer boeiende artikelen over:

[*] Prettig wonen met astma
[*] Vergroot je kwaliteit van leven
[*] Opgelucht ademhalen in je eigen huis
[*] Ango, soms redder in nood

Interessante en wederom geheel nieuwe artikelen welke absoluut het lezen waard zijn. Voorts kun je ook de laatste ervaringen van de bloggers lezen, kortom genoeg redenen en updates om de site te (blijven) bezoeken!

Het thema van april, mei, juni, juli of augustus 2006 gemist? Geen probleem, ook de artikelen van de voorgaande maanden kun je terugvinden in het archief op de website: astma altijd anders.nl

Wij wensen iedereen weer veel interactief (lees) plezier   ^O^
Mocht je willen reageren op de website en/of feedback willen geven dan kan dat binnen dit topic!

Sinds enige tijd is de inschrijfmodule voor de nieuwsbrief van astma altijd anders actief. In deze nieuwsbrief tref je informatie over de ontwikkelingen op het gebied van astma en de website van astma altijd anders.nl

Je kunt je aanmelden door hier te klikken  :)

De reacties zijn gesloten.
06-09-2006 om 20:51 uur

Ik ben lid van die nieuwsbrief maar er staat echt niets in  -O- Alleen maar verwijzingen naar het thema van deze maand. Echt slecht vind ik het.

08-09-2006 om 20:00 uur
Reactie op Daantje

Ik ben lid van die nieuwsbrief maar er staat echt niets in  -O- Alleen maar verwijzingen naar het thema van deze maand. Echt slecht vind ik het.

Hoi Daantje,

Zou je kunnen aangeven hoe jij het graag zou zien, zo'n maandelijkse nieuwsbrief? De opzet nu ervan is met name om de interesse te wekken van de mensen welke deze ontvangen. Denk je, dat de nieuwsbrief wordt gelezen als deze (flink) uitgebreider is? Een belangrijk doel van de site is interactiviteit en het bezoeken van de site is hiervan een essentieel onderdeel. Hopenlijk komen er meerdere reacties op zowel het thema als de nieuwsbrief  ^O^

Groet,
Mark

08-09-2006 om 22:29 uur

De niewsbrief is nu maar heel kort en eigenlijk zijn het alleen een soort introducties op de artikels op de website. De website lees ik toch al dus eigenlijk lees ik nu twee keer hetzelfde. Ik zou het leuker vinden als de nieuwsbrief wat uitgebreider zou zijn (dat had ik eigenlijk ook verwacht) en meer een aanvulling zou geven op de website en niet alleen als inleiding gebruikt zou worden. Snap je zo een beetje wat ik bedoel?

Zijn er hier eigenlijk nog meer mensen die die nieuwsbrief lezen?

08-09-2006 om 23:00 uur

Ja ik lees hem ook, want vind er tot op heden ook niet veel aan...

Ik zou het bv interessant vinden om een interview te lezen van een longarts c.q verpleegkundige..
of een verhaal van een patient met astma, waar loop je tegen aan, hoe ga je met de ziekte om...
of over soorten medicijnen, nieuwe onderzoeken/medicijnen enz...

succes ermee want het lijkt me niet makkelijk om het inelkaar te zetten...

Maar nu is het inderdaad vaak alleen maar een verwijzing naar de website...

Te@

08-09-2006 om 23:23 uur

Als het goed is, is het thema van volgende maand 'medicijnen' daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar want dat vind ik echt interessant. Hoop maar dat er ook nog echt iets nieuws in staat.